kattta Skrevet 14. mars 2010 #1 Skrevet 14. mars 2010 Jeg går nå mot min 8 uke, og lurer på om det er flere som som er ca like langt. Synest det kan være greit å dele og høre andre sine "tegn" på graviditeten.
FrkLykkelig Skrevet 14. mars 2010 #2 Skrevet 14. mars 2010 heisann :-) Jeg er 7+3 (etter min beregning...) Så jeg er vel i kategorien da :-) Hvilke symptomer har du nå??
kattta Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2010 Hei, Da er vi ganske likt:) Har temin 1 nov:) Er stort sett små kvalm hele tiden, noen dager mere og mindre, men er jo såå trøtt hele tiden!!!! Så ganske uopplagt om dagene... Men skal jo ikke klage.. har slitt i 4 år for å bli gravid.. så jiiipppiiii!!!! Korsn har du det??
FrkLykkelig Skrevet 14. mars 2010 #4 Skrevet 14. mars 2010 min termin er 6 november :-) Jeg har vært litt uvel, men ikke mye. Har en del murringer i magen, type menssmerter. Uopplagt til TUSEN! Kunne ha sove hele dagen... Har du fortalt om graviditeten til noen?
kattta Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 14. mars 2010 Jeg har bare fortlat nermeste fam om graviditeten. Skal på UL den 24 mars. Gleder meg masse!!!! Jeg er blitt gravid gjennom pergotime tabeletter, og har av dn grun lettere for at det kan være flere, så derfor skal jeg på tidlig UL. Er egentlig nå den siste uken at kvalmen har meldt seg, så er litt spent på hvordan d blir videre på jobb.Når tør du fortelle det til flere? Egentlig har jeg kjempe lyst å fortelle alle at jeg endelig er blitt gravid.. men tenker på at om jeg skulle miste så blir det utrolig kjipt........ Er nok noe nervøs og for tiden..
❀Alle gode ting er 3❀ Skrevet 14. mars 2010 #6 Skrevet 14. mars 2010 Gratulerer med graviditeten! Vi er ca like langt. Er 7+6. Kvalmen satte inn for fult for litt over ei uke siden. Og jeg er stup trøtt hele tiden! O energi!!! Men dette går seg til om noen få uker:) Har i hvertfall gjort det i mine to tidligere svangerskap. skal på ul i morgen for å se om det utvikler seg noe i fosterhule nr2. Så to fosterhuler på ul i slutten av uke 5. En av hulene hadde en fostersekk og ett embroy inni seg, og den andre så tom ut. Hun som tok ul sa at det hente seg at det gikk i dvale opp til ei uke. da var det isåfall for tidlig å se på ul! Krysser fingrene for at det bare er en å se i morgen!!!!
kattta Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 14. mars 2010 Gratulerer så mye ja:) Ses man har ganske like symptomer ja!!! Så da er det kanskje tvillinger på vei hos deg trollmor?
FrkLykkelig Skrevet 14. mars 2010 #8 Skrevet 14. mars 2010 Jeg skal på første svangerskapskontroll 25 mars. Blir spennende :-) Vi har ikke lyst å fortelle det til noen før etter jeg har vært til kontroll. Er livredd for at noe skal skje... Gleder meg utrolig masse til å fortelle mine foreldre. Selv om de har en haug med barnebarn ;-) Tenk hvis det ligger flere spirer i magen din :-) jeg har tvillinger på både maammas side og pappas, og ingen har fått tvillinger av mine søsken eller søskenbarn. kanskje bllir d meg ;.) hehe,,,
kattta Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #9 Skrevet 14. mars 2010 Så spennende da.Skal og på første svangerskaps kontroll hos legen den 25 mars:) Korsn i alle verden klare du å holde tett om det?? Er jo kjempe bra at du klarer det da:) Gleder meg utrolig mye til Ul.. syns dagene går for sakte mot den 24.. hehe Kanskje det er tvillinger hos deg på vei da, siden d er så mye av det tildigere i fam din:)
FrkLykkelig Skrevet 14. mars 2010 #10 Skrevet 14. mars 2010 jeg klarer så vidt å holde meg. bestevenninnen min vet om det og min ene søster (men det er KUN fordi de har mast hver dag i noen mnd allerede...) Jeg har aldri opplevd at tiden har gått sååå seint! Jeg hadde fått et lite sjokk om der var to inni... Føler at 1 er meeer enn nok når det er første! Vet du om en kan få 3D Ul når den tiden kommer? vet ikke helt når det er normalt for første UL. Må vel kanskje betale ekstra for det...
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 14. mars 2010 #11 Skrevet 14. mars 2010 Jeg er 7+5 i dag. Så jeg er i min 8.uke nå. Formen er ganske fin, men har blitt veldig trøtt nå.
jeanny 83 Skrevet 14. mars 2010 #12 Skrevet 14. mars 2010 Hei Hei:) Er i 8 uke selv og gleder meg til å få en liten en i hus:) vi har allerede ei fra før, så det blir kos at familien blir enda litt større:) kvalmen kom for 1 uke siden, men er ikke noe spesielt trøtt:( alle skriver de er så trøtte, jeg har det motsatt.. jeg får ikke sove:( Mass murring og kalmen hjelper jo ikke noe særlig. hehe Noen av dere som har ufattelig vondt fra knærne og ned?? gratulere så mye med graviditeten og gleder meg til å komme med over til 2.trimester:)
bellarosella Skrevet 14. mars 2010 #13 Skrevet 14. mars 2010 Jeg er 7+4 dager på vei. Termin ca 5 november etter mine beregninger. Jeg begynte å merke kvalmen for en uke siden. Prøver å spise litt kjeks og sånt for å holde unna den værste kvalmen. Har også kastet opp ett par morraer. Er også veldig øm i puppene.
mammo+spire Skrevet 14. mars 2010 #14 Skrevet 14. mars 2010 heisan:) jeg har og termin 1 november:) like langt vi da:) konstant kvalmen og VELDIG trøtte............. håper påat desse ukene går fort nå
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 14. mars 2010 #15 Skrevet 14. mars 2010 Jeg er 7+3 og har termin 30. oktober. Siden jeg har blitt gravid med prøverør skal jeg på UL i morgen og jeg er kjempespent!! Håper så innmari at vi får se et bankende hjerte:) Jeg har ikke så mange symptomer. Litt ømme pupper og stikkinger i magen.
kattta Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #16 Skrevet 14. mars 2010 Hei og gratulerer så mye!! Er det første prøverørs forsøk el?? Jeg har selv vært igjennom 2 prøverørs forsøk, men begge gikk i dass.... Men nå er jeg blitt gravid på pergotime:) Lykke til på UL i morgen, må få høre her hvordan det gikk:)
kattta Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #17 Skrevet 14. mars 2010 Ja de kan og mase...hehe. Her reagerte dem veldig på at jeg var sluttet å røyke... hehe. Trur man kan få 3d Ul når man skal på den ordinære UL. Det er normalt at man får time for det rundt uke 16-18. MEn alt av UL og lege/jordmor besøk er heldigvis gratis når man er gravid:)
kattta Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #18 Skrevet 14. mars 2010 Hei:) Foreløbig termin samme dag ja:) Er så spennende det her... Lure på nårtid man skal slutte å være så trøtt.. føle jo at æ søv hele tida, og e jo blitt skikkelig usosial.... Og kvalmen er jo til tider ganske såååå plagsom den og ja!!!! Gleder meg til man er over uke 12, kanskje man klarer å slappe litt mere av da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå