Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere her som er blitt gravid ved hjelp av pergotime?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har PCOS og har derfor blitt gravid ved hjelp av pergotime. Ble gravid på min andre enkle pergokur.

Skrevet

Gratulerer:) Jeg ble gravid på min første dobble kur!! :) Er nå ca 7-8 uker på vei!! Er du langt på vei??

Skrevet

Har dere da fått normal mens, eller har dere måttet gå på et annet medikament i tillegg for å få det?

Spør på vegne av mitt søskenbarn som nå har gått på pergotime i et par måneder, men får ikke mensen så må ta et tilleggsmedikament for å få det.... Har så vondt av henne som sliter og sliter og her går jeg som kan føde når som helst liksom....

Skrevet

Jeg gikk på to dobble kurer før jeg ble gravid :) Mensen vart mye kortere for min del.. fra 5-6dager til 1-2.. merkelig egentlig :S Trur det er ganske normalt å miste hele eller deler av mensen på pergotime:) trur ikke hun skal stresse så mye( veit det er lett å si) er mange som ikke blir gravide dei mnd de går på pergo men mnd etter sitter det som et skudd :) Masse lykke til :)

Skrevet

En del av problemet hennes er at hun har slitt fra før med å få mensen (og eggløsning?) før hun begynte på disse også. Kunne ha sykluser på opptil 60 dager.

Huff det skal tydeligvis ikke være like lett for alle å bli gravide!!

Skrevet

Jeg tror jeg er 5+4 nå. Så ikke veldig langt på vei! Krysser fingre og håper det varer:)

Jeg fikk menstruasjon i pause mnd fra pergo også, så det fungerte på meg. Jeg hadde evighetslange sykluser uten eggløsning når ikke jeg tok pergotime. Men før jeg startet med første kur måtte jeg ta provera for å få i gang menstruasjonen. Med pergo fikk jeg 35 dagerssyklus.

Skrevet

Jeg ble gravid på min første enkle Pergokur!!

Vi hadde prøvd i et år uten å lykkes, så er supertakknemlig for den kuren ;-)

Vet ikke hva som var problemet mitt, for jeg har regelmessige sykluser på 28 dager, og har også fått utslag på eggløsningstester (men ikke alltid). Med førstemann ble jeg veldig lett gravid på egenhånd.

Gratulerer med graviditeten din!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...