Bustetroll Skrevet 14. mars 2010 #1 Del Skrevet 14. mars 2010 Hei. Jeg la ut en innlegg tidligere her (Hjelp, jeg tror jeg mister NÅ) der jeg beskrev hva som skjeddemedmeg.. Nå har jeg fått konstantert at hcg nivået har sunket GODT. Så det som har skjedd er nok da at jeg har hatt graviditet utenfor livmora, men kroppen fiksa opp selv for en ukes tid siden eler noe.Skal tilbake på ny blodprøve mandag 22. Hadde også oen cyster på eggstokkene.En var visst ganske stor, så skulle på sjekk om 3 mnd, Men det er jo ikke farlig, skulle bare ringe om jeg fikk intense smerter. MEN,over til spørsmålet. Jeg og min lille rosa, hadde en liten hyrdestund i natt... Det har ALDRIvært noe problem før og bruke den normaltog hardt.. Men det var vondt å få den ordentlig inn liksom.. og gjordevondt dajeg tok denut.. Så kom jeg 2 ganger..Og etterpå etter ca 3-4min fikk jeg så vondt. At jeg klarte ikke å bevegemeg.. Jeg lå bare isenga å grein og grein. Føltes ut som om noe skulle sprenge. Hadde vondt fra knærne og opp til brystet.Men hovedsakelig var jo smerter nederst midt i magen. kanskje den satt LITT merpå høyre side.. Så tenkte kanskje det kunneha noe med cysten å gjøre? Menjeg aner ikke hvilken side den satt på.. Og fikk så utrolig dårlig info på sykehuset.. Syns deburde satte seg ned meg og fortaltmeg ALT av info.. Osv.. Fikk ikke noe som helst Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141582401-noen-som-kan-hjelpe-meg/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå