lillemor2 Skrevet 14. mars 2010 #1 Skrevet 14. mars 2010 Jeg begynte å blø rugedag 16.Veldig lite så brukte bare truseinnlegg. Tok grav test rugedag 17. Litt mer blod ut over dagen og i dag rugedag 18. Har hatt noe grav. symptomer siden rugedag 2-3. Kan jeg allikevel være gravid eller er testen positiv pga kjemisk graviditet??? Blir helt satt ut av dette. Noen som vet hvor lenge en slik "falsk positiv" test slår ut???
flikkflakk - gravid:-) Skrevet 14. mars 2010 #2 Skrevet 14. mars 2010 oj.. de erfarne damene her mener jo at man kan være gravid selv om man blør litt!!! trodde at hvis testen er positiv, så er den positiv:-) lykke til!!!! Håper det bli beibi på deg:-)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 14. mars 2010 #3 Skrevet 14. mars 2010 trenger ikke være no gale selv om du blør litt men siden det er så tett på testdagen du blør ville jeg dratt å målt hcg nivået så vet du litt mer...ville gjort det uansett jeg da...noen klinikker har det som regel også.men vil tro en kjemisk gravid test ikke gir noe sterkt positiv test og ikke bli værene så mange dager heller..... gratulerer med positiv test ihvertfall:))) lykke til!!
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 14. mars 2010 #4 Skrevet 14. mars 2010 Mange som blør til tross for graviditet, jeg gjorde det med jenta vår bla. Blødde tom 7+4. Be om å få tatt hcg-blodprøve med 2 dagers mellomrom. Det er det eneste som kan gi noe sikkert svar så tidlig. Men så lenge du har teste positivt på rugedag 17 lover det godt. Tror ikke det er en kjemisk når du tester så "sent".
lillemor2 Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 14. mars 2010 Jeg tok en ny test i dag.Quick respons. Den var fortsatt like sterk positiv i dag på rugedag 18. Vi tenker for harde livet positive tanker. Skal prøve å ta en hcg blodprøve i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå