Gå til innhold

sprørsmål til dere som har prøvd pergo...viktig!!

Anbefalte innlegg

hvor mye veide dere...bmi og slikt, da dere fikk pergo?

jeg har spurt min lege om det, og hun sier at jeg veier for mye, men så kjenner jeg folk som veier det samme, og har samme bmi, og tilogmed noen som er større enn meg som har fått det...derfor spør jeg dere, sli at jeg vet hva jeg kan si til legen min neste gang jeg er der.

Fortsetter under...

Høyde 174

vekt 109

bmi 35-36?

Ble aldri spurt eller veid når jeg fikk pergo. Men hun ser jo at jeg er godt overvektig, og brukte det egentlig som argument for at jeg skulle starte med det. "når man er så overvektig, har man jo ofte uregelmessig eggløsning", men jeg har ikke det det da....men fikk pergo likevel etter 1.5 års prøving på nr. 2. Så får vi se om det har noen virkning.

Hun mente forresten at det er vel så stor sjanse for å bli gravid i "pausemnd." (altså mnd. mellom 2 pergokurer) som akkurat den mnd. du bruker pergo.

Lykke til!

Høyde 174

vekt 109

bmi 35-36?

Ble aldri spurt eller veid når jeg fikk pergo. Men hun ser jo at jeg er godt overvektig, og brukte det egentlig som argument for at jeg skulle starte med det. "når man er så overvektig, har man jo ofte uregelmessig eggløsning", men jeg har ikke det det da....men fikk pergo likevel etter 1.5 års prøving på nr. 2. Så får vi se om det har noen virkning.

Hun mente forresten at det er vel så stor sjanse for å bli gravid i "pausemnd." (altså mnd. mellom 2 pergokurer) som akkurat den mnd. du bruker pergo.

Lykke til!

Det der er bare tull..

Jeg var til utredning på Rikshospitalet etter å ha vært prøver i neste 2 år samt 2 SA. Fikk beskjed om at jeg måtte gå ned litt hvis det ble aktuelt med IVF, men var aldri noe spørsmål med pergo.

Hadde èn runde med pergo, rakk ikke å få kjøpt inn i tide til runde 2, men ble gravid likevel. Går nå 4. dag over termin :)

Husker ikke helt hva jeg veide, 108 kg kanskje.. og er 170.

Bytt lege!

Annonse

fikk også svar fra min gynekolog at jeg var for tjukk til å få pergo, mente det kunne være farlig for både meg og barnet...Veida da ca 86 kg, 161 høy, Har nå klart å gå ned til 75 så håper jeg skal få pergo snart.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...