Gjest Skrevet 14. mars 2010 #1 Skrevet 14. mars 2010 Jenta mi begynner å bli lei av grøt! Kan jo forstå det, hadde også gått lei av noe som jeg spiste 2 ganger om dagen Så nå har vi såvidt begynt å smake på brødskiver.. Jeg har prøvd leverpostei og avokado - men hva annet kan hun ha på skiva si?
Lemonia Skrevet 14. mars 2010 #2 Skrevet 14. mars 2010 Gutten vår fikk, i tillegg til det du nevner, prim, makrell i tomat, alle typer smøreost samt Snøfriskost.
Mamma og lille M Skrevet 14. mars 2010 #3 Skrevet 14. mars 2010 Hvor store biter med brød gir dere? Vesla på 7,5 mnd vil gjerne spise selv, men jeg er så redd for at hun skal sette brød i halsen... Er det bedre med litt tørt brød så det ikke er klissete? Forslag til annet pålegg: hummus, most banan?
Studine mevik Skrevet 14. mars 2010 #4 Skrevet 14. mars 2010 Du kan også bruke brunost eller gulost hvis hun klarer å spise det. Fiskepudding er blitt populært her i huset. Skjærer den i tynne skiver og legger oppå brødbitene.
Lemonia Skrevet 14. mars 2010 #5 Skrevet 14. mars 2010 De første månedene delte vi brødskiven i terninger, kanskje 1x1 cm som han plukket opp og spiste selv. Fikk han en hel skive selv ble den gjerne knødd mellom fingrene. Fra kanskje 11 mnd delte vi brødskiven i to og la dem oppå hverandre med pålegg mellom og han fikk holde hele.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå