Musemor med tre søte små Skrevet 14. mars 2010 #1 Skrevet 14. mars 2010 Hei Vet ikke om det er noen her inne som husker meg. Jeg har holdt meg borte en liten stund. Tenkte jeg skulle komme med en liten oppdatering. 1. TR etter 2. MA er over og jeg venter EL om en 5-7 dager dersom syklusen er den samme som tidligere. Nye EL-tester er bestilt, ingenting overlates til tilfeldighetene. Denne måneden er det siste sjanse for 2010 baby. Kommer fremdeles til bare være her inne sporadisk, dog mest sannsynlig mer mellom EL og IKM enn mellom TR og EL kjenner jeg med selv rett. Lykke til alle sammen
lykkeliten1 Skrevet 14. mars 2010 #2 Skrevet 14. mars 2010 Velkommen tilbake til deg også. Det går jo naturligvis litt i perioder. Forhåpningenen stiger jo litt utover i perioden. Lykke til og titt snart innom igjen.
Bringebærmamma 160611 Skrevet 14. mars 2010 #3 Skrevet 14. mars 2010 Lykke til ♂ + ♀ = ♂. Selv skal jeg på utskrapning i morgen pga MA. Gruer meg, men samtidig skal det bli godt å få det overstått. Håper det ikke tar for lang tid før kroppen er i gjenge igjen. Akupunkturen min mente jeg burde vente i 3-4 mens før vi prøver på å bli gravide igjen slik at kroppen får henta seg skikkelig inn igjen. Synes det er vel lenge å vente, men skal prøve å følge rådet. Om akupunktøren min mener at jeg/kroppen trenger så pass lang tid så skal jeg prøve å være tålmodig, men det blir nok ikke så lett. Ønsker nå deg masse lykke til mot det vellykket svangerskap denne gangen. Klem.
Musemor med tre søte små Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 14. mars 2010 Uff da, bringebærmamma. Så utrolig trist. Vi prøvde litt før jeg fikk igjen mensen, og trodde også et kort øyeblikk at vi kanskje hadde klart det, men så var det bare hormonrester som lurte meg. Nå prøver vi igjen for fult. Ikke snakk om å vente 3-4 menser. Er ikke kroppen klar, så vil den mest sannsynlig ikke blir gravid heller. Lykke til videre til dere også Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå