Gå til innhold

Hva jobber du som, du som har 160 kr-200 kr i timen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er spl, ut etter ny jobb.

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg jobber som miljøterapeut, tar vakter på et rehabiliteringssenter for mennesker med epilepsi (superspennende). Har 178kr i timen i grunnlønn. Jobber mange sykepleiere der jeg jobber og tipper de tjener MINST like bra...

Skrevet

Sorry, lå når jeg skrev, er ikke helt i form idag. Spl er forkortelse for sykepleier:)

Skrevet

Hva er oppgavenen til en miljøterapeut? Jeg har søkt på stilling som miljøterapeut i en barneskole, skjønner stort sett hva oppgavene vil være, men kanskje du kan utdype litt mer? Er sikkert noe annerledes på ett rehabiliteringssenter enn en skole, men noen likheter er det kanskje?

Skrevet

Jeg jobber på kontor innen helsevesenet og har 168 kr timen. Jobber kun dagtid.

Annonse

Skrevet

driver reisebyrå...

Skrevet

Jeg jobber i butikk. Har fagbrev og topp lønn.Har 160 kr pr time.Men har ikke noe kveld/helg tillegg da..

Skrevet

Kokk med fagbrev og over 10 års erfaring.

Skrevet

Har 151 kr pr time + tillegg (når vel nesten opp da)

Er utdannet barne og ungdoms arbeider og jobber i pu bolig.

Har nesten 10 års ansiennitet.

Skrevet

Jeg har 32000 i fastlønn som servitør, noe som vil si en timeslønn på 185-213 kroner (kommer an på hvor mange jobbdager per månede).

Har 50% overtid på alt over 7,5 time mandag - torsdag og 100% overtid fredag - søndag.

Skrevet

Jeg er også sykepleier, har jobbet med forskjellig.

legevakt, sykehjem, medisinsk avdeling (slag og kreft)

er du ute etter noe helt annet? eller noe annet innenfor sykepleien?

Skrevet

er også spl, men jobber med helsebedømming i et forsikringsselskap :)

Annonse

Skrevet

Jeg fikk 200,- timen, sånn ca, da jeg jobbet som teknisk tegner. Men det blir kanskje litt vel annerledes enn sykepleie.

Skrevet

sosionom:) miljøterapaut i base...171+ ettermidag, natt og helgetilegg

Skrevet

Er også sosionom. Jobber som miljøterapeut innen barnevern. Går døgnturnus og tjener i overkant av 3000 kroner pr døgn på jobb. Med 8 timer hvile på natt og 5 timer hvile på dag, litt vanskelig å si hvor mye det blir pr time, men er i hvert fall godt betalt, og mye fri:)

Skrevet

Legesekretær på sykehus. 165 kr timen.

Skrevet

Lærer, tjener vel ca 200 kr timen, rett under. Kjenner en som tok videreutdannelse på sykepleier og er nå lektor som underviser andre sykepleierstudenter, hun tjener en god del mer enn meg.

Skrevet

Jobber som Campaign manager i et stort markedsføringsselskap på nett og har 190 kr i timen ca.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...