Gjest iliis Skrevet 14. mars 2010 #1 Skrevet 14. mars 2010 Vi regnet ut terminen min, det ble ca 25.Des. Usj. Vil ikke ligge på føden på julaften. Ikke i juletiden heller. Familien min å jeg reiser bort i julen også. (60mil unna) Så da hadde jeg ikke kunnet blitt med dit heller. Nei, vi venter til april. Selv om det ikke er noen garranti for at ungen ikke blir født fortidlig. Føler det er litt ekkelt å vente, siden jeg har ventet så leeeenge fra før.. Men samboeren ville det han også. Så nå må jeg bare slappe av å ikke enke på baby denne mnd. Tror kanskje psyken min har litt godt av det også. Hehe! Er jeg helt tullete som hopper over denne mnd?
..snøklokke.. Skrevet 14. mars 2010 #2 Skrevet 14. mars 2010 Nei, det må jo dere selvsagt føle på selv.. Jeg har ikke så lett for å få el i utg punktet, så tror ikke jeg klarer å bevisst hoppe over en måned hvis jeg har el:) Uansett, lykke til!
Gjest Skrevet 14. mars 2010 #3 Skrevet 14. mars 2010 Tror alle slitere har godt av en hvilemnd eller to... Mannen min jobber i Nordsjøen, så jeg har ALTFOR mange hvilemnd... Personlig så synes jeg at en julebaby hadde vært STOR stas !!
Gjest iliis Skrevet 14. mars 2010 #4 Skrevet 14. mars 2010 Mumitroll: Ja, selvfølgelig hadde jeg stått på om el var usikkert osv. Hvordan skjekket du om du hadde el eller ikke da? Og hvorfor har det seg at du bare har noen ganger? Jeg trodde man enten hadde, eller ikke jeg...:s usj, kanskje jeg også har det sånn da. Men gynecologen min sa ingenting om det. Han sa jeg hadde hatt el den mnd jeg skjekket og ferdig med det. snart baby: Huff, det hørtes kjipt ut. Har dere prøvd lenge eller? Ja, det hadde sikkert vært stas om jeg pleide feire jula hjemme. Men jeg møter mange i familien min bare en gang i året- å det er i jula. Vil helst ikke sitte her hjemme alene med samboeren å vente på baby akkurat da.. Men jeg har jo så lyst også.. Vil nødig vente en mnd. Men tror jeg blir glad for at jeg venta om spiren sitter raskt etter denne mnd. Men kommer sikkert til å bli sint på meg selv om den ikke gjør det.. hehe:p Vinglepetter...
..snøklokke.. Skrevet 14. mars 2010 #5 Skrevet 14. mars 2010 Jeg har pco, altså cyster på eggstokkene og sjelden spontan eggløsning. Men har to barn fra før, og etter sist svangerskap er eggløsningene kommet hyppigere enn før, og jeg kjenner det meget godt på kroppen når jeg har det. Har vondt, og har elslim. Så jeg har ikke lyst å bruke pergotime denne gangen hvis jeg kan slippe! Syns dere skal gjøre det som føles best for dere, og prøve når dere er klare:) Jeg syns som en annen i denne tråden, at en julebaby hadde vært alldeles nydelig julegave da:)
Gjest iliis Skrevet 14. mars 2010 #6 Skrevet 14. mars 2010 ah, okej.. Jeg har også Pcos. Så det var godt å høre at du faktisk har fårr barn! Da er det håp for meg også Hvordan var pergo da? Jeg har vurdert å spørre etter det om det ikke blir noe. Skal prøve i tre mnd nå. Har fått metfomin. Håper kanskje det hjelper litt.. Ja, det hadde vært en kjempefin julegave!
Gjest Skrevet 14. mars 2010 #7 Skrevet 14. mars 2010 Vi har holdt på i over 2 år nå, de inkluderer 2 MA. MEN vi har 3 barn; 7-16, så vi skal nok få d til ) Jeg har hatt pcos, men cystene forsvant og syklusen ble regelmessig etter akupunktur (for 1-2 år siden). Har gått på maaaaaange doble pergo-kurer, og har ikke merka noe spesielt. (Barn nr.3 er pergo-baby) I høst begynte jeg på Efamol, og mensen min har blitt SÅ fin (hehe, om man kan si sånt). Tok pergo i des., og ble syyyyyk. Så MIN konklusjon er at når kroppen trenger d, så funker pergo (Efamol = nattlysolje - gir hormonell balanse, samt den gjør slimhinnen i livmora tykk og gjestfri) Jeg tror nå at kroppen min er på vei til flott balanse, så dette kommer til å gå superbra !! ) Lykke til !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå