¸.•´¯`•.♥michelle♥.•´¯`•.¸ Skrevet 14. mars 2010 #1 Skrevet 14. mars 2010 puster deres babyer raskt når di sover? at magen beveger seg raskt men puster ikke noe høyere forde liksom.. blir så nervøs.. også innimellom får ho sånne rykkninger i kroppen.. også åpner ho øynene ofte.. høres sikkert helt rart ut pga måten jeg skriver det på men dere skjønner vel:P
¸.•´¯`•.♥michelle♥.•´¯`•.¸ Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #2 Skrevet 14. mars 2010 håper på svar.. hilsen nervøs mor!! :S
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 14. mars 2010 #3 Skrevet 14. mars 2010 Det er helt vanlig med høy puls hos spedbarn, og rykninger/ åpne øyne i søvne kan også være helt normalt når de er i lettsøvnfasen=) Pulsfrekvensen i hvile (hvilepulsen) er hos menn normalt 65–75, hos kvinner ofte noe høyere, hos barn 90–100 og hos spedbarn 130–150. http://www.snl.no/.sml_artikkel/puls
Gjest eelis+kian Skrevet 14. mars 2010 #4 Skrevet 14. mars 2010 Helt normalt :-) Mens min var helt nyfødt brukte han å åpne øynene og se rett på meg mens han sov. Man så på øynene hans at han var helt bortevekk, men han så meg altså rett inn i øynene. Så smilte han. Jeg var sikker på at han var et barn av Lucifer et par dager, fordi han så så utrolig skummel ut, haha! Jeg gråt tilogmed, snakk om hormonell :-D
Mini09&Lille12 Skrevet 14. mars 2010 #5 Skrevet 14. mars 2010 Husker jeg var redd for det samme! Lurte på hvorfor hun pustet med magen og ikke brystkassa løftet seg. Og så rullet hun med øynene og pustet ujevnt!! Ikke rart man blir bekymret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå