<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 14. mars 2010 #1 Skrevet 14. mars 2010 jeg har nesten ikke mer symptomer jeg.. de fleste gav seg i uke 11, kjenner kun litt ømhet i brystene, men er ikke kvalm lenger og heller ikke spesielt oppblåst som jeg var i begynnelsen, er dette normalt ? flere som er i samme situasjon? regner med at det ikke er noe å bekymre seg over, men man blir jo litt nervøs så lagt uti da...
Jim jam & Sunny Skrevet 14. mars 2010 #2 Skrevet 14. mars 2010 Jeg var sykt kvalm i uke 6 og 7, så gav det seg. Jeg var på ultralyd 8+4, og da var jeg jo "symptomfri", men det var et lite rumpetroll som sprellet, og et hjerte som slo. Gynekologen mente jeg bare burde være happy, men det er jo litt stressende og knapt merke noe. Spesielt at det ikke strammer noe særlig i bukselinningen slik som jeg forventet. Venter nr to og da sies det jo at magen spretter ut i rekorodfart. Skal til ul 25. mars og har vurdert sterkt å flytte timen frem, men synes det virker noe hysteriskt. Får bare vente, regner med at alt er OK og at jeg er heldig som slipper å henge over bøtta i ukesvis...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå