skulle så ønske... Skrevet 14. mars 2010 #1 Skrevet 14. mars 2010 Jeg kan visst skrive under her jeg.. hihi. Jeg har to flotte barn på 2 og 4 (de fyller om en uke begge to). En gutt og ei jente. Akkurat nå styrer de rundt beina mine.. Jeg lurer litt på hva dere gjør med barna deres? Akkurat nå så er de på veldig ulike stasier og det er lite jeg kan gjøre med de sammen. Trenger litt tips jeg...
Lova80 Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 Hei:-D Mine er så små ennå, så lite tips¨å få med meg... Men lurer litt på hvordan litt eldre p.tvillinger er...?
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 28. april 2010 #3 Skrevet 28. april 2010 Akkurat nå er mine to eldste jenter 1 år og 8 mnd og 3 år og 8 mnd + at vi har en nyfødt baby. Alle er hjemme sammen med meg. Men jeg gleder meg utrolig mye til hun eldste skal begynne i barnehage til høsten for hun kjeder seg nok en del innimellom. Er vant med å være hjemme sammen med to små av gangen og da går det mye i lekeplasser og sandkasser rundt omkring. Før jeg ble gravid med nr.3 var vi noen dager i uken på treningssenteret hvor de fikk lekt litt i barnepassparken der. Prøvde også å treffe andre kjente som hadde barn og var hjemme en dag innimellom. Andre forslag er trilleturer i skogen/byparker, lekeland, svømmehallen hvis man har med seg en voksen til, stranden når temperaturen stiger, smøre lunsjen og ta med seg ut et eller annet sted, bake, tegne, biblioteket, male o.l. Det krever en del dersom man er alene hjemme med de små og det er få andre i nærheten i samme situasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå