Gå til innhold

Gode råd mottas med stor takk:)


MammaTilToTette + spire

Anbefalte innlegg

Jeg ble etter forrige svangerskap ganske overvektig..Hadde 5-6 kg for mye før jeg ble gravid også-men var IKKE feit.La på meg 40 kg og har fortsatt igjen litt over 20 kg av disse(10 mnd siden fødsel).

Nå er jeg gravid igjen og er kjemperedd for å legge på meg mye denne gangen også...Har virkelig forsøkt å leve sunt etter forrige fødsel uten at det har gitt noe utslag på vekta...

Noen som har lignende erfaringer,eller har noen gode råd for å holde vekta nede under svangerskap? Plages veldig med bekkensmerter så frykter det blir redusert aktivitet denne gangen også,og er så alt for svak for god mat...:( Ser det litt som en trøst,"noe må jo jeg også kunne kose meg med"...Mangler litt på motivasjonen her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var litt i din situasjon- La på meg 32kg med minstemann... (14 mnd) Og ble gravid igjen da jeg enda hadde 15kg igjen... (på tur nedover) Gikk da på ketolyse og fortsatte og leve litt lavkarbo samtidig som jeg trente 3-5 ganger i uken ;)

Er nå 5 dager på overtid og har lagt på meg ca 8-10 kg.... Og er nå egentlig ganske fornøyd med det....

Tror mye takket være at jeg kuttet mye raska karbohydrater... er faktisk mange som "lagrer" disse på en annen måte når de er gravide- og dermed legger på seg MYE mer enn gj.snittet....

Lykke til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...