Tingenes Herre Skrevet 14. mars 2010 #1 Skrevet 14. mars 2010 ...men i dag er jeg 12+0, og ferdig med 1. trimester!! Hadde ikke trodd at jeg skulle komme hit! Og så fort det gikk! Var på UL på mandag (11+1), og der var det en liten baby i magen som sprellet rundt! Alt så helt fint ut, og jeg har denne uka endelig lært meg å slappe helt av, ingen vonde tanker om alt som kan være galt, osv. Utrolig deilig! Gled dere til dere kommer hit! Håper vi alle ses på 2. trimester om kort tid! Takk for meg!
Antiope Skrevet 14. mars 2010 #2 Skrevet 14. mars 2010 Så hærlig å høre. Denne burde vi andre skrive ut og ha som mantra. Lykke til videre.
Cat&Gullungene Skrevet 14. mars 2010 #3 Skrevet 14. mars 2010 Gratulerer!! Skjønner godt hva du mener, er også sliten av å bekymre meg for alt, og gleder meg til den dagen jeg kan senke skuldrene litt. Jeg er 11+1 i dag og skal på UL på torsdag, og over i 2 trimester på lørdag. Både gleder og gruer meg litt. Håper jeg får se en frisk og sprell levende baby jeg og ;-)))) Vi sees om en uke da ;-))
*Nøtta* Skrevet 14. mars 2010 #4 Skrevet 14. mars 2010 Så deilig! Glad på dine vegne! Lykke til videre! Forhåpentligvis så sees vi om tre uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå