Gå til innhold

noen som venter nr.3 her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har termin 24 november med nr.3 :)

jeg har to gutter fra før på snart 7 og 5.5år :)

men jeg er jo selvfølgelig litt spent på hvordan det blir med 3 barn :P

og denne blir jo litt ''attpåklatt'' siden minstemann her i huset fyller 6 i november, så det blir jo litt stor aldersforskjell.

Men jeg er glad for at minstemann også begynner på skolen til høsten, så slipper jeg hvertfall det styret med å kjøre i barnehagen hver morning :P

hvordan er det med dere andre her da? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

jeg venter nummer 3 med termin 17 oktober.

Har 2 gutter på snart 4 og 6 år,så den største begynner på skolen til høsten.

Blir spennende dette her,jeg blir enslig med denne,da barnefar ikke vil ha barnet.

Skrevet

Hei jenter

Jeg venter også nr 3 :) Ikke helt planlagt, men utrolig kos allikevel.

Har foreløig termin 17 november :)

Har 2 gutter på 1 og 3,5 år.

Gleder meg til å følge dere videre jenter

Skrevet

Heisann!

Jeg venter også nr. tre. Har to gutter fra før som blir 9 og 10 i år. jeg synes dette er kjempespennende! Det er selvfølgelig veldig tidlig ennå, har antatt termin 22. november, men både far og jeg gleder oss veldig. Tenker å vente til 1. trimester er over før vi annonserer nyheten for brødrene og andre. Flott å få følge andre som er i samme situasjon her inne:)

Skrevet

Hei Lenemor :-)

så trist å høre at barnefaren ikke vil ha barnet da :(

men de to du har fra før, er det med en annen da?

de to jeg har fra før er med en annen, og den som kommer nå blir meg og min nye samboer sin første sammen :)

Håper du klarer deg bra, og at barnefar skifter mening etterhvert ;)

Lykke til :)

Skrevet

jeg venter nr 3. termin 10 okt. gutt 16 og jente 12 fra før, så for meg blir det liksom som å starte på nytt

Skrevet

Jeg har termin 20. oktober med nr. 3.

Har to gutter fra før, en på snar 4, og en som blir skolegutt til høsten. Gleder meg veldig til å få en baby igjen : )

Skrevet

Foreløpig termin på nr 3 (det lille hjemmelagde uhellet) er 27.Oktober. Blir KS, men ikke fått dato for dette enda.

Har to (prøverørs) gutter ifra før, en på 1 år 9mnd og en som blir 3 år på fredag 19. Mars:)

Skrevet

Jeg har termin 1 november, og jeg venter også nr tre. Jeg har to jenter på 4,5 og 1,5 år. Blir det hattrick??

Skrevet

Jeg venter nr 3 med termin 2 oktober....

Har to gutter fra før på 8 og 3 år...

Skrevet

hvis min brune spotting ikke ender i sa, så venter jeg også min tredje:) har 07 og 08 barn fra før:-) storesøster blir 3,5 år da nr 3 evt kommer:)

Skrevet

Vi venter også nr 3. Har fra før to gutter på snart 3 og 4,5 år =) Termin er 17 oktober, så guttene rekker å bli et halvt år eldre før tredjemann kommer :P

Kjekt at det er så mange her som skal ha nr 3, blir artigt og følge med utover sommeren og høsten =)

Skrevet

Jeg er også gravid med mitt tredje barn :) Terminen er foreløpig 15. november... Dette blir det første barnet til mannen min - jeg har to jenter på 7 og 9 år som har en annen pappa :)

Skrevet

hei :)

jeg venter også nr 3. foreløpig termin 4.nov.

har ei på 7 og en på 15 mnd fra før. dette blir min samboers og mitt andre barn sammen. blir morro med tre barn i hus! :)))

Skrevet

Hei!

Jeg venter nr. 3 foreløpig 9.november. Har to gutter på 3år og 10mnd fra før. Ikke helt planlagt, men blir veldig koselig. Litt stress i starten kanskje, men etterhvert vil de jo få veldig glede av hverandre.

Skrevet

Hei har termin 6 november og bli 4 barns mamma, har gutt på 17 gutt på 13 og jente på 11.

så dette blir å starte på nytt for meg å min nye samboer.

Merker stor forskjell på å gå gravid for 17 år siden.

Nå i alder av 37 er det litt mer slitsomt. trøtt og blir fort sliten.. men gleder meg masse

Skrevet

Hei :)

Venter nr 3 i begynnelsen av november.. Har en gutt på 2,5 og ei jente på 16 mnd :)

puh, tror det blir litt stress det første året, men gleder oss veldig :)

Skrevet

Venter også nr 3og har termin 3 november.

Jeg har to barn fra før; jente på 13 og gutt på 6,5... Har det med å ha ca 6-7 års aldersforskjell på dem jg da lol (om det skulle komme på tale med nr 4 kan jeg nok ikke det siden jeg har fyllt 37 innen babyen kommer ;)).

Dette blir min samboers første barn om alt går vegen denne gangen.

Vi mistet i MA i høst og er bare rett og slett livredde for at det samme skal skje igjen. Men foreløpig kjennes det jo bra ut :)

Jeg er veldig usikker på hvordan vi skal få plass til allesammen her i vår knøttlille studentlelighet på 65 km2 med bare 2 soverom..., men det er jo bare et par år igjen før jeg er ferdig utdannet og kan begynne og jobbe også.... Er uaktuellt å brøve å få noe større bosted før den tid....

Skrevet

venter også nr.3 ca.8.okt.har ei på snart 17mnd.og ei som blir 7 år,vi får alle 3 i oktober/beg.november vi,så blir travle bursdager hær i huset;)dette blir min og samboers andre barn sammen..vi var jo noen stykker som venter nr.3 da:)

Skrevet

Venter nr 3 25nov :-D fra før har jeg jente på 3år, gutt 16mnd :-D Første til mannen min. :-D

Skrevet

så kjekt å lese at det er så mange som venter nr 3 her :)

jeg er veldig spent og gleder meg masse til å få en liten i hus igjen :)

jeg har 2 gutter fra før, og denne gangen er jeg sikker på at det er en jente :P men det får vi no se om stemmer når vi skal på ordinær ultralyd :)

Lykke til alle sammen :)

Skrevet

Hei!

Jeg venter også nr 3:) Jeg har ei jente på 4 og en gutt på 2,5. Skal på tidlig ultralyd i morgen for å se hvor langt jeg er. Har såpass uregelmessige eggløsninger at det ikke er lett å finne ut av på egen hånd.. hehe.

Den lille i magen satt litt raskere enn vi hadde tenkt. Jeg går første året på en høgskoleutdanning og hadde tenkt å få det til å klaffe med sommerferien neste år, men der bommet jeg gitt! Men det spiller ingen rolle! Vi fikk for nesten 6 år siden beskjed om at vi ikke kunne få barn på egen hånd.. Nå sitter plutselig nr 3:))) Det er jo bare et stort under!

Blir spennende på ul i morgen, for å se hvor langt jeg er. Siste mens var nyttårsaften. Etter den datoen er 10.10.10 termindatoen:) Men kan ikke tro jeg er så langt. Har ikke vært syk nok til det.. Vet hvordan det er å være kvalm etter de to andre svangerskapene for å si det slik..

Klem

Skrevet

Hei

Jeg har to stk fra før. En jente som fyller 3 år i April og en gutt som fyller 2 år i april. Dette var ikke planlagt oh jeg aner fortsatt ikke hvor langt på vei jeg er da jeg ikke har hatt mensen siden minste ble født. alt mellom 10-16 uker. jeg gikk opp 4 kg i spania(bodd der i 5 mnd) fant jeg ut men trodde det bare var donuts og søt mat. herrigud så naiv!

plutselig fikk jeg det for meg at jeg hadde symtomer... og tok noen tester... positive de.. oioi:) 3 barn under 3,5 år! men vi gleder oss vi

det jeg ikke husker er.. får man mage tidlig/sent?? rart jeg ikke har sett det fr men jeg ser det nå... (er slank) men men

Skrevet

hei!!

jeg venter nr 3! fra før har jeg ei på 2 og ei på 8 mnd.

Så her blir det 3 barn på godt under 3 år(2 år og 8 mnd)!!

hjelpes!

dette var ikke planlagt og jeg håper fortvilelse snur til lykke når sjokket har lagt seg og kvalmen er borte:)

Lille frøet er selvfølgelig velkommen, men jeg må bare venne meg til tanken en stund..:)

Skrevet

Hei. Jeg har termin 13. november med nr 3.

Jeg har en gutt på snart 12, og ei jente på 9 fra før, så dette blir spennende. Har egentlig alltid sagt at to er passe, men så har tanken på en tredje dukket opp med jevne/ujevne mellomrom. Det er nok ingen rundt oss som har ventet dette, og vi vil holde det for oss selv en god stund til.

Da er det fint å kunne prate "gravidprat" her inne:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...