Gå til innhold

Hvorfor hadde jeg mensen bare 2 døgn sist?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det var veldig kort tid? Hvor mange dager pleier dere ha mensturasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Henger meg på her, jeg har vanligvis ganske rikelige blødninger som varer i 5 dager, nå sist forrige uke var det lite blødning i 2-3 dager. Fikk en skikkelig tur med PMS rett før, og menssmertene kom den siste dagen og henger litt i enda. Har også vært litt kvalm (??), så jeg har hatt mine tanker.

Skrevet

Første gang jeg ble gravid hadde jeg en liten blødning i 2-3 dager. Jeg trodde at det bare var en kort mens, men da jeg ikke fikk mensen igjen 4 uker etterpå fant jeg ut at jeg var gravid.

Det kan jo hende at det er det som har skjedd med dere også. Test da vel ;-)

Skrevet

Heisann :)

Jammen godt å se det er flere her som er i samme båt som meg!!

Sist mens hadde jeg også i bare knappe to dager....pleier å være dobbelt så lenge!!

Har hatt pms plager sien den gang, bare stærkere, pluss at jeg går konstant kvalm, har halsbrann, tiser OFTE, og har skikkelig humørsvigninger....plutselig griner jeg av ikkeno....rare greier...

Men testet med en g test for et par-tre dager siden og den var negativ....har ikm på tirsdag....noen som tror en test kan vise positivt da??

Skrevet

Har ikke tatt test jeg da, siden sjansen for at jeg er gravid er tilnærmet 0 vil jeg tro. Hadde ikke sex i min fruktbare perioden. I tillegg var min mensturasjon kraftig:(

Skrevet

Blør nesten ingenting jeg heller, fikk ett par drypp på lørdag - tre dager over ikm, som har vedvart, miniblødning nå og da, idag ingenting. Pleier å fossblø de to første dagene og blø i fem dager. Ingen mensensmerter heller her da. Tviler på graviditet - tror heller kroppen min ikke skjønner noe. Hehe. Eller kanskje det kan være Wild Yam og bidronning geleen som har fucka det opp? Gud vet.

Skrevet

Har alltid hatt normal menstruasjon på en 4-5 dager, men etter at jeg fjernet spiralen trodde jeg at jeg skulle blø mer...men nå blør jeg i 3 dager så er det stopp...veldig kort altså..dag 1 og 3 er det minimalt,bare dag 2 er normal..

Er inne i 3 pp nå og de to siste menstruasjonene har vært superkorte...!

Skrevet

Mendt har vel ikke noe å gjøre med hvor fruktbar man er om man blør lenge eller ikke gjør det?

Skrevet

Rare menser altså....

Jeg har stort sett vært regelmessig og normal med 5 dager.

Denne gangen, som startet to dager for tidlig har det nesten ikke kommet noen ting. Bare litt brun/ rødt på papiret. Sorry detaljer.

Ikke noe ubehag i forkant, bortsett fra kraftig humørsvingniger. Sint, irritert og grinte for ingenting. Tror nesten aldri jeg har vært så ekstrem....

Nei denna kroppen skjønner ikke jeg meg på..... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...