Gjest Skrevet 13. mars 2010 #1 Skrevet 13. mars 2010 Reagerer på alt om dagen.. Samboeren drar uten å si hade = gråter Samboer spiser litt middag sammen med familien før han kommer hjem = gråter/ skjefter og nekter å spise sammen med han Mor svarer meg ikke på tlf = jeg sutrer som en 4 åring Sviger far lager spisestue bord og krakk til oss = jeg gråter av glede (tror ikke jeg har gjort dette før) Forstår ingen ting! Har TR nå, men er like før jeg tester meg for graviditet likevel! Starter å lure om man kan slippe to egg, få det ene befruktet og ha TR på det andre?!?! Vet jo at jeg kan slippe to egg, siden vi opprinnerlig skulle hatt to-egga tvillinger 14 april!
Gjest Skrevet 13. mars 2010 #2 Skrevet 13. mars 2010 stort p.s har temp på 36,7 fortsMens normalen min er 34,8- 35! Vet dette antaglig er super dumt å tenke, men kan det hende det ikke er over likevel? kan det hede det er en spire der inne??? forstår ingen ting :-o
3barns-mamma <3 Skrevet 14. mars 2010 #3 Skrevet 14. mars 2010 det kan faktisk hende at det er noe der ja. jeg vil ikke gi deg falske forhåpninger altså, men jeg har flere venninner som ikke har funnet ut at de var gravid før de var over 3mnd på vei, og dette var pga de hadde ''mensen'' de 3 første månedene. Og det er jo sånn at de 3 første mnd i et svangerskap så kan man ha menslignende blødninger grunnet hormoner, og morkaken tar ikke over styringa før i 4mnd. Så jeg krysser fingrene for at det er en liten spire der inne fremdeles Ta en test til å se Lykke til
blå og rosa+lillebror Skrevet 14. mars 2010 #4 Skrevet 14. mars 2010 Litt ekkelt spm, men hvordan er denne "mensen" i forhold til en vanlig mens? tenker da på utseende og innhold... Har nettopp slutta på pilla etter min forrige mens, skulle vært på pille 2 på brettet i dag. Skal innrømme at jeg ikke har vært flink å ta pillene på samme tidspunkt hver dag, har gått 15-20 timer for lenge mellom 2 piller et par ganger, har dette noe å si? noen som vet?
Gjest Skrevet 14. mars 2010 #5 Skrevet 14. mars 2010 takk for svar hompetitten.. Hadde det vært SA blødninger ville det jo vært anderledes.. Grunnen til at jeg starter å lure er jo den tempen, og de symptomene mine er fortsatt like sterke, fått enda ømere bryst også.. Huff... Trodde lissom det skulle være over nå jeg, når man får mensen, så skulle det ikke være noe "men" i bildet, da skulle man bare stole på det at man ikke har noen spire på gang... Får vel bare ta den testen, så jeg blir ferdig med det her, blir gal av å gå sånn, og det sliter for mye på samboeren også :-(
Gjest Skrevet 14. mars 2010 #6 Skrevet 14. mars 2010 testen ble "ikke gravid".. så da fr man håpe det hormon tullet gir seg når mensen forsvinner :-O Kan da ikke være sånn i all evighet, da mister jeg nok samboeren :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå