Gå til innhold

Savner tråden til "Løkki,husmus,Ella,Freken"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper det går bra med dere alle

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig å være savnet hihi;) Alt vel med meg ihvertfall, vi har en tråd inne på facebook for tida, derfor blir det mindre her inne=)

Skrevet

Savner dere jeg også. Er nesten aldri på dib nå lenger etter at dere sluttet å skrive her. Hva er liksom poenget? :-) Håper dere kommer tilbake engang.

Skrevet

Jeg likte så godt å lese om hverdagslivet deres. Det er så mye man kan kjenne seg igjen i. Dere har så mye humor =)

Skrevet

Her ble det mye "så"! Shit

Skrevet

Sukk, mitt hjerte brister:)

Skrevet

savner dere også, kom tilbake!!! :)

Skrevet

Herligheten - først mistenkte jeg at det faktisk var Lykkelioggla som skjulte seg bak HI;) Kanskje jeg må vurdere å trappe opp dibbinga?

Skrevet

Personlig har jeg alltid vært svak for smiger.

Og jeg trenger leketøytips for her kjeder vi oss i hjel. Skrutrekkere er morsomt, men jeg innbiller meg det er lite korrekt.

Skrevet

kan ikke noen andre lage en pratetråd, som gjør at vi får mer privat å lese! jeg er med.

Skrevet

jeg er med :)

Skrevet

da er vi ihvertfall to da :)

Skrevet

blir ikke det samme *trist smiley*

Skrevet

Ja, Freken, det må du sterkt vurdere! :-) Som en annen sa, dere er så morsomme til å skrive om bare hverdagslige ting. Er slett ikke alle som kan gjøre det.

Vet ikke om HI er Lykkers, tviler på det, men jeg har selv sagt 2 ganger før til henne at jeg savner dere.

Husmus: vet ikke hva Prompen liker. Min på 17 mnd synes mine bøker er helt fantastiske, min alarm klokke er også veldig moro. Plus å rive i stykker avisen (helst før mor har fått lese den). Hun har andre leker som er litt mer rettet til hennes alder (lego, Little People, kosedyr, leker som lager lyder - hvor har satt batteriene tro? - osv), men ingen av dem er like populære som ting hun helst IKKE skal leke med.

Kom tilbake, er dere så snille...... :-)

Skrevet

Høøøi, er De frekk Freken, De trodde vel ikke at jeg, moi, kunne finne på noe slikt?! Nei, det er nok ikke meg gitt, får da være måte på selvdigging:p

Jeg liker dib jeg, så hadde det vært opp til meg kunne vi gjerne fortsatt å skrive her inne, men flertallet har talt så da får jeg bare føye meg etter det, dessverre;) Men uansett hyggelig å høre at noen har satt pris på tråden vår, da har vi ikke opptatt plass her inne helt uten nytte=)

Skrevet

Jeg må bare innrømme at jeg var for lite på DiB til å orke å følge med på tråden deres jevnlig, men det er jo koselig med nick man har "fulgt" lenge, ikke sant? Det er litt trist når de "forsvinner", og så ønsker man nesten at man blir gravid samtidig som de samme folkene igjen. *hehe* Men jeg er enig i at FB kanskje er et bedre valg enn et åpent nettforum... Jeg tror nok også jeg hadde foretrukket det. Så får jeg heller chatte med deg av og til på FB, lykkeli. :)

Skrevet

haha, må si meg litt enig faktisk :P Fulgte ikke deres tråd slavisk, men "gløttet" avogtil innom og javisst, er det koselig å se nick man kjenner igjen helt fra svangerskapet :) Syns liksom noe er borte de få gangene jeg nå har tid til å være innen dib ;) hehe!

Skrevet

Småtroll 0-1 var mye koseligere for da var liksom "alle" der, men det er vel fordi alle var i permisjon da samtidig og hadde tid! Merkelig at jeg fortsatt har så mye tid til tidsfordriv men....

Hm!

Det er hyggelig å høre at vi ble lest, men jeg tror nok fb er plassen for oss. For min del i hvert fall.

Skrevet

Usjda, og så jeg som gledet meg til å komme etter på 1-2 for å følge med dere igjen da! Savnet dere når dere forsvant fra 0-1. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...