Gå til innhold

helt idiot i hodet! Skuddpremi..

Anbefalte innlegg

på meg :-(

Forstår ikke at det går ann! Skjeftet på samboeren min, han hjalp sin far i dag med lastebilden.. Mora hans ba han inn på en rask middag, for ikke å virke slem, så spiste han med dem.. På denne tiden drev jeg å ordnet i stand mat til oss her hjemme, når han ringte og sa han var på vei hjem, så fortalte han at han hadde spist middag alt.. Ble så sint og frustrert :-(

Føltes ikke noe morro å lage mat da, når jeg viste han hadde spist sammen med familien sin.. Maten min ble ødelagt, da jeg prøvde å få han til å forstå hvorfor jeg følte meg såra, (Han viste jeg ordnet med middag til han kom hjem, dette fikk han vite da han ringte og sa de straks var ferdige) så jeg måtte kaste den..

Blir sint, fortvila og lei meg for ingen ting om dagen, og jeg kan ikke skylde på hormoner, siden vi er prøvere! Var så sikker på at jeg var gravid denne gangen, men en uke etter ikm kom da mensen, og det med ekstrem mengde!

Hadde vel ingen grunn til å blåse det opp? Ja, han kunne fortalt at han spiste med foreldrene sine. Men hva med meg? Er vel ingen grunn til å skjefte for det :-(

Lurer på om dette har sammenheng med at vi mistet ungen når jeg var halvveis, jeg hadde en sen abort i fjord.. Har også store problemer med å bo der vi bor, siden jeg mistet ungen her "hjemme", vi skal flytte neste månde.. Men trengte vel ikke la det gå ut over samboeren :-(

Huff, trenger vel bare noen til å be meg skjerpe meg og være snill mot samboeren min :-/ Sikkert tåpelig å skrive dette også, men vet snart ikke hva jeg skal gjøre, er så ekstremt "hormonell" for tiden :-(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141579479-helt-idiot-i-hodet-skuddpremi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...