Sara Rompompei Skrevet 13. mars 2010 #1 Skrevet 13. mars 2010 Hva gjør jeg nå? Skal lage kake med nøttebunn, eggekrem, kremfløte og frukt på toppen finnes det noen erstatning man lett har i hus jeg kan bruke eller er løpet kjørt? Noen som har noen hete tips til meg?
It's all about me Skrevet 13. mars 2010 #2 Skrevet 13. mars 2010 Kan få av meg. Jeg husket å kjøpe det, men kjøpte feil ostemasse...he he. Men til den kaken jeg skulle ha det i har jeg brukt vanlig saltet smør tidligere og ikke merket noe forskjell.....
Sara Rompompei Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2010 Det er den store kake-miss-dagen i dag altså Det er ingen av de som kommer som har smakt kaken før, så kanskje jeg skal ta en spanske en og late som om det skal være ett lite touch av salt i kremen da kanskje hehe
Gjest amandine Skrevet 13. mars 2010 #4 Skrevet 13. mars 2010 Mye smør som skal i da? Bittelitt salt bare hever smaken;) Så med mindre du skal lage en krem basert på smør er det ikke noe problem;)
Sara Rompompei Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 13. mars 2010 Det er 150 g smør, like mye sukker, 5 eggeplommer 1 dl kremfløte og en god dæsj vaniljesukker... Si det går bra da kjære amandine
Gjest amandine Skrevet 13. mars 2010 #6 Skrevet 13. mars 2010 Ordner seg for snille piker, tenker jeg! Det går sikkert bra! Nå er jo ikke jeg konditor he he men er ofte i "man tager hvad man haver"-modus, og stort sett blir det veldig bra. Tror ikke andre enn evt Eyvind Hellstrøm ville kjent noe, og han ville bare vært glad til for at noen hadde turt å lage mat til ham, tenker jeg! Kjør på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå