Miss Snow Skrevet 13. mars 2010 #1 Skrevet 13. mars 2010 Hva i alle dager skal man gjøre med alle hormonene som løper løpsk? Er det noe å gjøre? Og blir det bedre? Jeg blir helt matt. Allerede.
Lotte&Babyspiren Skrevet 14. mars 2010 #2 Skrevet 14. mars 2010 Hvor langt påvei er du? Jeg er 5 uker ++, og er også veldig emosjonell, det går veldig opp og ned, men er jo mer følsom når man er gravid da
Miss Snow Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2010 Er vel 4+4 idag. Inne i femte uke. Jeg tenker litt at det kanskje er en blanding av hormoner og overveldende følelser. Dette er jo vår første =) I tillegg blir jeg verst når jeg er sulten, så får bare passe på å spise regelmessig. Nå har jeg begynt å kjenne på gleden også. Nå gleder jeg meg faktisk. Og er med det livredd for at noe skal skje. Men som regel går det vel bare bra =)
*Nøtta* Skrevet 14. mars 2010 #4 Skrevet 14. mars 2010 Jeg var veldig lettrørt og "rar" i uke 5-6,men nå oppfører jeg meg igjen. (9+1)
Miss Snow Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 14. mars 2010 Haha! Det er bra! Da er det håp for meg også =) Jeg tar meg selv i å ikke tro på graviditetstesten til tider også. Skjønner ikke hvorfor. Men er vel mest redd for at alt plutselig bare er en drøm. Tenk om jeg faktisk har en egen, liten baby i november! Stort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå