Gå til innhold

Er så lei gulp......ingen som har ett mirakel tips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 3,5 mnd gulper så mye,kan gulpe seg helt fram til neste måltid.Vi har så mange skift om dagen at jeg blir sprø og vasker jo klær til den store gullmedalje.

Han legger fint på seg og er en stor og frisk gutt men er denna gulpinga...Blæ

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener jeg leste her inne for en stund siden at noen kjøpte noe på apoteket for det.

Ammer du eller gir du MME?

Skrevet

Ingen gode råd annet enn tålmodighet.. Slik var det med gutten vår også, det gikk flere skift for dag og det var MYE vask ja.. Men så når han begynte å få fast føde bedret det seg raskt.. Når han var 7-8 mnd var det nesten slutt på gulpingen. Nå er han snart 2 og enda kan det komme pittelitt en sjelden gang om han er veldig aktiv etter maten eller spiser for fort....

Skrevet

Ammer.

Dette er andre barnet mitt og har klint til med gulpeunger begge gangene....Får jeg bare smøre meg med tålmodighet en gang til da...

Skrevet

etter mating så tar e å setter han opp i nesten sittestilling. da kommer rap fort å d blir mindre gulping.

veit ikke om d kommer til å hjelpe me din lille.

min får mm på flaske.

Skrevet

fant dette som en annen har skrevet:

På apoteket får du kjøpt et pulver som heter Nestargel, det skal visst legge seg som et lokk i magen og forhindre så mye gulping. Jeg har aldri prøvd det, men fikk det anbefalt på helsestasjonen. Det finnes også en spesiell MME å få kjøpt på apoteket, men den er kanskje dyr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...