mov:) Skrevet 13. mars 2010 #1 Skrevet 13. mars 2010 Er 5+3 i dag:) Men hadde en pitteliten blødning i går på pairet når jeg var på do, og pittelitt i dag også( så lite at d fyler ikke tuppen på lillefingeren såpass:). Men blir bekymret med en gang sefølgelig. Men er jo veldig kvalm og mye murringer i magen,så tror jo at alt er bra:) Flere som har hatt litt sånn blødning,men alt har vært bra? men hvis man har en sa,da blør man jo d ut og har smerte. Men hvis ma,dør d bare inni deg også har man ingen symptomer på at man er gravid plutselig? stemmer dette?
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 13. mars 2010 #2 Skrevet 13. mars 2010 Jeg har hatt en ma...da merket jeg ingenting...hadde vært på UL i uke 7 og alt såg bra ut. Maen skjedde nok uke 8, men først etter en tid kom det brunlig utflod. Ingen smerter. hadde tidlig sa og da hadde jeg kramper og blødde. Skummelt å være gravid nesten uansett!!! Slimhinnene er jo såre, så man kan jo ha mange rare blødninger uten at det trenger å være farlig. Lykke til!
mov:) Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2010 men da du hadde ma, forsvant alle symptomene på at du var gravid da? takk takk:) håper alt er bra,er no veldig kvalm,så d ser bra ut:)
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 13. mars 2010 #4 Skrevet 13. mars 2010 Jeg har ikke så mange symptomer...i ettertid tror jeg kanskje det? Husker at legen spurte om jeg hadde vonde pupper da jeg kom til UL og vi oppdaget maen...jeg hadde en mistanke for jeg syntes at kroppen føltes feil... Er 6 uker nå og livredd for det samme...kjenner etter alt hele tiden og blir snart sprø! Synes symptomene kommer og går...
mov:) Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 13. mars 2010 Håper det går bra for deg denne gangen da:) Lykke til:) Samme her, kjenner etter alt hele tiden. Gleder meg bare til å ha vært til legen,og at alt er bra:)
Nita29 Skrevet 13. mars 2010 #6 Skrevet 13. mars 2010 Har hatt litt brun utflod den siste uken og bittelitt blod på papiret, fikk selvfølgelig småpanikk og fikk privat ultralyd i går (uke 6)Hun sa at alt så bra ut og det antagelig ennå er "festningsblod" som kommer og hun sa at jeg ville helt klart kjenne forskjell ved en sa...Har en del murringer(nesten hele tiden..)ellers ingen tegn(har ikke hatt det heller)Er jo kjempenervøs hele tiden, løper på do for å sjekke, våkner om natta og kjenner etter om jeg har vondt. Tror det hele bunner ut i at jeg ikke har noen som helst kontroll over utfallet, ingenting jeg kan gjøre fra eller til og det er det skumleste av alt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå