❀Alle gode ting er 3❀ Skrevet 13. mars 2010 #1 Skrevet 13. mars 2010 Hadde akkurat sånn i mitt første svangerskap. Helt syyyyykelig trøtt og kvalm!! Vet ikke att fram på meg selv. Jeg har rett og slett ikke krefter til å gjøre noen ting! Har to små gutter ifra før. størtemann blir 3 år på fredag (hjelpe meg, hvordan skal jeg komme meg igjennom barneselskap og familieselskap) d MÅ gå på et vis! Minstemann blir 2 år i juni. Det lille jeg har av krefter bruker jeg på dem. Stakkars pappa`n, som må ordne med det meste<3 Noen andre som er like TOM for krefter! Kvalmen ble litt bedre etter at jeg var på legevakta i går- i hovedsak pga en magekatarr. Men fikk også resept på afipran- mot kvalme. Skulle i følge 2 leger og farmasøyten ikke være noe skadelig for fosteret de to første trimestrene.. Hadde jeg bare vist dette før! Det holder i hvertfall borte den værste kvalmen. Jeg klare i det minste å fungere litt, innimellom duppene mine...
Lykkemams Skrevet 13. mars 2010 #2 Skrevet 13. mars 2010 Ja, velkommen i den klubben... :S Jeg har også 2 fra før, ei på 5 og ei på 1 1/2, og da får man jo ikke tatt seg inn på samme måte - så har aldri vært SÅÅ kvalm... Men ganske guffent med den svimmelheten, og er så trøtt at jeg nesten føler meg syk hele tiden... Lykke til videre - både med bursdagsfeiring og svimlende tilstander... Lykkedryss fra meg!
ellaaa Skrevet 13. mars 2010 #3 Skrevet 13. mars 2010 forstår deg så godt! jeg er ikke ekstremt kvalm men ganske kvalm til tider og tröttheten har begynt å snike seg innpå meg.. har bare et barn fra för av og det er tungt når man skal jobbe i tillegg og har så lite energi til overs for sitt barn ville spörre deg ang magekatarr..bruker du noen medisiner nå når du er gravid? jeg har hatt magekatarr i ett år og har brukt omeprazol og det hjalp veldig bra men legen sier at jeg ikke kan bruke det når jeg er gravid. sliter veldig med magesmerter da... tar en del gaviscon men det er ikke det samme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå