Gjest Kira06 Skrevet 13. mars 2010 #1 Skrevet 13. mars 2010 Ettersom dere jenter (kvinner!) hjelper meg med så mye annet her inne, så har jeg trenger jeg litt råd som kanskje ikke helt passer inn i forumet her. Men slenger det ut uansett...*s* I mai skal samboern og jeg en helg til Spania for å gifte oss i Sjømannskirken der. Vi har hele tiden planlagt at vesla skal bo hos mine foreldre denne helgen (hun vil da være 8 mnd, og treffer de minst en gang i uken allerede, så kjenner dem godt!). Problemet nå er at vi lurer litt på om vi skal være der litt lengre enn fra fredag kveld til søndag formiddag. Og da synes jeg det blir for lenge å være borte fra henne. Våre forlovere skal være med, og disse skal også være noen dager lengre. Det blir også vår eneste ferie i år, fordi jeg skal jobbe hele sommeren mens pappa har permisjon. Vi må bestille billetter i løpet av morgendagen, men er så usikker. Hva ville dere gjort? Dratt en kort tur uten barn, eller blitt der i noen dager til å tatt henne med? Er det noen som har erfaring med å ha med små barn på hotell? Tror jeg innerst inne har mest lyst til å ha henne med, fordi synes det er lenge å være borte en helg:) Og tror samboern innerst inne har mest lyst til å la henne bli hjemme.. hehe!
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 13. mars 2010 #2 Skrevet 13. mars 2010 Jeg har ingen eldre barn, så dette har jeg ingen erfaringer med. Men et vennepar dro til Tyrkia da deres datter var 10 måneder. Det gikk veldig fint. Sov på flyturen, siden den var på kvelden. De fikk veldig god service på hotellet, og fikk låne babyseng. Jeg skjønner dere begge to ang. det om hun skal være med eller ikke. Deilig med litt tid alene, kanskje spesiellt når man skal gifte seg, Men samtidig vanskelig/trist å være borte fra Gullet sitt så lenge også. Ønsker dere lykke til med valget:-)
Nøtt Skrevet 13. mars 2010 #3 Skrevet 13. mars 2010 Jeg hadde tatt henne med. Vi dro til syden da snuppa var 7 mnd, og det var helt fantastisk. Sov på flyet, sov godt på hotellet, koste seg blant folk, badet, og vi hadde det bare helt topp. Og jeg ville virkelig hatt jenta mi der om jeg skulle giftet meg. Bryllup er en familieting, og selv om hun bare er 8 mnd så hører hun hjemme hos dere og bør inkluderes i bryllupet deres. Synes jeg. ;-)
Lemonia Skrevet 13. mars 2010 #4 Skrevet 13. mars 2010 Jeg hadde tatt henne med. Ikke noe problem å ha med små barn på ferie. Sønnen vår var med på ferie første gang i fjor da han var 7 mnd. Det gikk helt fint.
skyttel71 Skrevet 13. mars 2010 #5 Skrevet 13. mars 2010 Ta med minsten og kos dere masse! Hvis dere skal til Arguineguin så er det iallefall ikke noe problem. Ta dere en uke bryllupsreise samtidig og bo på Sunwing. Kjempegod service og fine rom. Ute på restaurantene er de kjempeglade i småtroll, gjerne sovende i vogna si Hvis du tenker så mye på det allerede nå, så tror jeg at opplevelsen deres kanskje kan bli ødelagt fordi du har dårlig samvittighet. Hva med å ta med besteforeldre som barnevakter? (Ikke at dere trenger det..) Uansett - lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå