Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere enn meg som har en kommende pappa som ikke er helt fornøyd at magen vokser?

-t-

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har nok det. Jeg har akkuar funnet ut av jeg er gravid med nr 3. Mannen vil ikke ha flere :(

Tror nok at det bedre seg etterhvert. Han var ganske sjokkert når jeg var gravid med nr 1 også, men han er en god pappa til de andre to så regner med at ting bedrer seg med den voksende magen.

Er dette deres første?

Skrevet

her er det omvent.

må vise frem magen nesten hver dag....

å hører: den har vokst den er større. med glede i stemmen.

jeg føler meg jo enorm... siden jeg "vokser" fra dag til dag, hehe

håper det ordner seg for deg/dere, hilsen meg

Skrevet

jeg har mage hele året, så mannen min er vandt med det. hehe... og nå syns han jeg bare er enda mer vakker :-)

Skrevet

Her er det stor stas at magen vokser :) Venter nummer 2 som var planlagt :)

Skrevet

Er vårt første. Sa først at han var klar for barn, så jeg sluttet med prev., men nå har han angret seg. Men nå er det jo for sent, så han får vel bare venne seg til tanken.

Hvordan har du blitt gravid når mannen ikke ville ha flere? Prev. som har sviktet? I så fall, hva bruker du? Har vært stresset for det hele livet, men det har heldigvis ikke skjedd.

-t-

Skrevet

Hvordan reagerte mannen da han fikk vite det da, Skorpionspire? -t-

Skrevet

Hei du

Ja, du kan jo spørre. Jeg har ikke gått på prevansjon. Burde vel strengt tatt begynt på noe. Blir veldig lett gravid :P Og han vet det. Vi har stolt på sikre perioder- noe som ikke er sikkert i det hele tatt :P

Har hatt spiral tidigere, men har hatt så mye blødninger så måtte ta den ut.

Jeg er iallefall veldig glad selv om det kom som et sjokk med engang.

Men vi har bare oss selv å skylde.

Nå skal det iallefall bli kutting av strengen etter dette svangerskapet :)

Nyt den voksende magen din. Alle barn er en utrolig gave :)

Klem

Skrevet

Hei,

ååå... men har du ikke brukt prevansjon i det hele tatt siden forrige barn? Da har dere hatt flaks som ikke har blitt gravide før. Men da kan man vel ikke si at det er helt overraskende, eller?!?

Jeg skal nyte magen. Gleder meg til å bli mamma. Og pappaen kommer nok til å glede seg etterhvert han også :) Gleder meg først og fremst til kvalmen avtar...

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...