Gå til innhold

Tidlige symptomer hos dere gravide? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hva de første symptomene deres var, og hvor tidlig de kom. Og kanskje når dere testet..:-)

Bra lesestoff det vet dere..;-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde faktisk en "følelse" av å være gravid, selv om jeg ikke turte å si det til meg selv. Men jeg ble sikrere da jeg begynte å få vondt i korsryggen, og fordi jeg hadde stikking i høyre side nederst i magen og litt "strekking" i midten nederst. Stikkinga begynte en ukes tid etter el.

Jeg er litt usikker på hvilken dag jeg testa på, siden syklus var litt dust forrige måned. Enten fire dager etter ikm eller på ikm-dagen. Testa med clearblue digital og "Gravid" hoppa fram etter ett minutt.

Skrevet

Det første jeg merket, var dårligere form. Syklet til jobben og ble fortere anpusten og sliten. Tenkte ikke over det før etterpå. Kvalm ble jeg ikke før uke 7 (begge gangene), men hadde veldig mensmurringer, trodde tantebesøk var på gang!

Testet positivt på IKM dagen første gang, og litt etter IKM andre gang (ikke planlagt, så jeg hadde ikke helt oversikten).

Skrevet

Jeg merket at jeg ikke ble premenstruell slik jeg alltid er en uke før mens. I tillegg hadde jeg utflod hele tiden, og det pleide jeg ikke. Ellers ingenting, ingen kvalme, ingen murringer, ingen ømme pupper... Testet positivt i går:) har IKM i morgen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...