Gå til innhold

uke 41....er på begynt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

æsj............kommer ikke denna gutten,redd nå for at han blir stor...

Skrevet

og her er uke 42 påbegynt....

Huff. Har du vært på ul nær termin å sett hvor stor han er eller? Jenta mi var 3900gram på termindagen, men det er visst +/- 12% feilmargin tett opp til termin så hun kan godt være større.. Huff.

Skrevet

ja det kan du si...min gutt foriegang var 4800 12 dager på overtid.....

skall ikke gå over denne gangen kan du si :/

Gjest Iris<3
Skrevet

Skjønner at du er bekymret, men babyen din blir ikke nødvendigvis kjempestor selv om du går over termin. Jeg fødte to uker etter termin, og babyen veide 3900 g. Kjenner andre som har født to uker før termin, og fått babyer på over 4 kg. Babyen kommer ut når den er klar for det. :)

Skrevet

uff nei har ikke det assa,vurderer å ringe føden å høre med dem,men dem gjør vel ikke en dritt så...skal dit på onsdag eller torsdag på overtidskontroll,dem skulle ringe meg.jeg sover så og si ikke om natten lenger og har jo to andre barn som gjerne vil ha en bit av mamma å,men orker jo nesten ikke annet ennå bare være for meg selv,uff går så utover humøret å assa,jeg er så grinete om dagen,ikke likt meg og liker ikke det. Hvordan har du det madam-mim? Får en følelse av at vi på en måte følger hverandre likt....hehe

Skrevet

Selv om du får en ekstra kontroll på sykehuset er det nok tvilsomt om de måler størrelsen nå siden du er på overtid. Jeg var jo på sykeuset i går for sånn sparketest registrering, blodtrykk, stripping og ul.

Fikk beskjed om at det ikke var noen hensikt å måle størrelse fordi målene kom ikke til å stemme. De så bare om hun hadde det bra og at det var nok fostervann.

Synes jo det var veldig beroligende å få denne ekstra kontrollen uansett da. Da vet jeg hvertfall at hun har det bra!

Jeg merker også at humøret mitt er dårlig om dagen. Av og til er jeg så sliten at tårene bare renner uten grunn. Sliter tydeligvis på nervene den ventetiden her. Jeg venter førstemann så jeg har ikke noen andre barn som jeg må ta meg av, men min stakkars samboer får nok gjennomgå for tiden. Han får fort kjeft hvis han skulle komme til skade for å si/gjøre noe som ikke faller i god jord hos meg....

Har faktisk sovet godt de to siste nettene, men hele ettermiddagene og kveldene sitter jeg med konstante menssmerter, kynnere og en og annen masrie. Skjønner ikke hvorfor, men lar meg fremdeles lure av disse vondtene. Jeg burde jo snart få det inn i hodet at det bare er mas og leder ikke til noe som helst!!

Merker du noe fremgang i vondtene dine eller Ate? Jeg har nesten forsonet meg med at jeg blir satt igang og da synes jeg faktisk det er litt lettere å takle alle forventningene osv. Troen på at hun kommer av seg selv er vekk, selv om jeg får noen små forhåpninger når vondtene er som verst.

Skrevet

Ja madame_mim jeg har det som deg...men klarer ikke slå meg til ro med at jeg må settes i gang heller for det hvet jeg jo ikke før evt overtidskontroll til uka,men bare tanken på at jeg skal gå oppmot ei uke til og kansje lenger før dem gjør noe gjør meg kvalm.Nei vondtene mine er som dem har vært og jeg blir lurt og håper hver gang.Her å har tårene trillet flere ganger i dag assa,blir oppgitt av minste lille ting mannen eller barna gjør.Sitter å lurer på om jeg skal ringe føden å snakke med dem men....jeg har en4,5åring som skal oppereres til uka å så lurte litt på om jeg kansje kunne bruke den unskyldningen for å få dem til å få fortgang på ting....

Skrevet

vasket og ryddet litt nå og det var nokk nå kommer kynnerene som haggel,håpløst å prøve å gjøre noe å da...herregud....

Skrevet

Har to venninner som masa seg til igangsettelse før termin =) Unnskyldninga va utmattelse og de andre barna! Går ann ja =) Lykke til dere to =) =) =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...