Gå til innhold

Måtte til slutt gi opp motstanden og gå til innkjøp av kritt..

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

huff, hadde den dårlige dagen i går, og det var nok til å vippe meg av pinnen. Har hatt lyst på kritt, ekte skolekritt altså siden starten, men aldri lat meg kjøpe, eller så har jeg klart å glemme det til jeg var ute av butikkene. Men i går gav jeg altså opp. Og i natt satt jeg på baderomsgulvet klokka halv 4 om natten og skrapet kritt opp i en liten boks, så satt jeg bare å tok på det. Hadde så vondt i ryggen og var så rastløs at jeg ikke fikk sove, men dette roet meg veldig ned, og jeg hadde det som plommen i egget. Lurer på hvor lenge jeg kan klare å holde det skjult for mannen egentlig, for sær og rar dille vil jeg nok kalle det. Har hatt lyst å spise det også, men der har jeg satt strek, for innbiller meg det ikke er så sunt.. :P

• 4 måneder senere...

Fortsetter under...

• 4 uker senere...

Jeg har hørt at det kan være vanlig med sånne diller, men at man burde snakke med lege om det, eller jordmor. Så kan det hende det er noe som er bedre å putte i seg, for kroppens og barnets skyld, som demper lysten etter kritt. Men å ta på det er da ikke noe farlig, noe rart må man da få lov til å gjøre! :)

• 3 uker senere...

Kanskje du ikke burde prøve å skjule det for mannen din?!:) Vil tippe han bare syns du er søt:) Har en følelse at menn syns alt gravide kvinner gjør er søtt og kosligt:p Kan vel kanskje hjelpe litt å ha noen å dele denne litt rare delen av sv.skapet med? Bare en tanke jeg fikk;)

• 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...