Gå til innhold

Endelig uke 12 -andre som er omtrent like langt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er jeg endelig i uke 12 (11+0), og går dermed inn i min aller siste uke her på 1 trimester ;-)

Denne uka skal jeg også på UL, og i går fikk jeg brev om den ordinære UL timen på Ahus, i uke 19 (7 mai)...

Andre som er omtrent like langt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 11+6.... siste dagen før andre trimester :)

Imorgen er jeg endelig kommet inn i andre trimester!! :)

Skrevet

jeg er 12 uker i dag (11+0) så er også på min siste uke her inne.

teller ned er såååååååååååå spent på "den siste " uka her.

jeg skal på ordinær ul 13 april(grunnen til at det er så tidlig er at terminen har blitt satt tilbake med nesten 1 mnd, uregelmessig mens)

morro med termin samme dag da. hehe

Skrevet

Jeg er i uke 12!! ;D

Skal også på ultralyd 7. mai...

Gresselig kvalm!

Lykkedryss fra meg!

Skrevet

11+5! :-) Deilig følelse :-) Fortsatt kvalm og trøtt. Men det blir vel greit om ei stund tenker jeg! Dette er spennende, jenter:-)

Skrevet

Jeg er 11 + 3... Skal på UL 6 mai... Hadde time før, men måtte flytte den pga jobb

:-(

Skrevet

Oj, så morsomt, da er vi jo en hel liten gjeng som flytter over på 2. trimester nå om noen få dager ;-)))...og attpåtil har den ordinære UL'en på nesten samme dag, eller samme termindag ;-)))

Gleder meg!!!!

Skrevet

jeg begynner uke 12 i dag jeg også;) gleder meg til å flytte over til 2.trimester:):) Da kan man begynne å slappe av litt:) Jeg skal på ul 5 mai og gleder meg masse!:)

men, har graviditets symptomene deres roet seg? Jeg er ikke kvalm lenger,ikke så oppblåst og ikke så ømme bryster heller, men har lest at disse symptomene gir seg i slutten av 1. trimester? Uansett så satser jeg ¨på at alt er bra med den lille:)

morsomt at vi er noen som flytter over snart så kan vi følge hverandre litt:)

Skrevet

Jeg melder meg inn i gjengen her... er 12+2 i dag :-)

Som jeg har skrevet i tidligere innlegg her inne, har jeg vært plaget av skikkelig svangerskapskvalme siden uke 7, så jeg er veldig glad for å endelig være i uke 12, og kanskje øyne et håp om at kvalmen gir seg snart!!!!

Var på UL på volvat på fredag og der så vi en aktiv tass på 5 cm som sprella og koste seg, stas det! :-)

Skrevet

Jeg har termin 1. oktober så da er vi omtrent like langt. Gleder meg til å komme over til neste semester. Venter du også nr to? Synes uansett dette går mye raskere enn forrige svangerskap, da var 12 uker vanvittlig langt frem i tid

Skrevet

Jeg er 11-6 idag, så i morgen hopper jeg gladelig videre til 2.trimester! Første dørstokkmil over!!:)

Formen er allerede blitt bedre enn hva den var for noen uker siden, så dette lover godt! Gleder meg til resten av svangerskapet- og har ei lita jente på snart 3 år som snakker om babyen i magen stadig vekk.. Moro!!=)

Gleder meg til å slå følge med dere alle sammen framover!!:)

Skrevet

Jeg er 11+4 idag og venter nr. 4. Er fortsatt veldig kvalm, men håper det går over om et par uker som det har gjort tidligere. Det skal bli godt å komme til nytt trimester.

Skrevet

Jeg er 12+2 idag, så hører vel strengt tatt til 2. tri.

Jeg skal på ultralyd time 20 april, men først til jordmord på torsdag! Gleder meg, håper jeg får høre hjertelyden!!

Skrevet

Jeg er 11+3 i dag, bare noen dager igjen til uke 12 nå...

Skal på UL igjen om en uke. Gleder meg til å se hvor "stor" babyen har blitt!

Skrevet

Jeg er 11+6 idag:)

men oppdaget ltt brunlig utflod i dag,bør jeg bekymre meg?

Skrevet

Jeg er 11+3, og skal på UL til onsdag :D Gleder meg masse!!

Skrevet

Ja, dette er nr 2 for meg. Skikkelig stas, gleder meg til å gi gulljenta mi et søsken ;-)

Kvalmen har blitt betraktelig bedre den siste uka (kanskje 2 uker), men den kan plutselig komme hvis jeg ikke får spist regelmessig. Er ellers litt svimmel og til tider trøtt, og sover ikke så veldig bra om natten. Drømmer mye og våkner ganske ofte. Når jeg våkner om morgenenen, ofte veldig tidlig, klarer jeg ikke å sove et minutt lengre, og jeg er vanligvis et B-menneske som liker lange morgener når det er mulig.

Morsomt at vi er så mange, blir gøy og følges framover ;-))))

Skrevet

Vi har termin samme dag! Venter min første. Er du i Oslo?

Skrevet

Karishma: jeg bor i nærheten av oslo, ja. Har fødeplass på Ahus, hva med deg?

Skrevet

Jeg ble rimelig usikker her nå. Men det er vel innvendig UL i uke 11 eller? Nå teller jeg bare ned timene til timen kl. 9.30 i morgen :D hehe

Skrevet

Heisann! Jeg er omtrent like langt :)

Ifølge menstermin er jeg 12+4 i dag. Jeg tror (eller vet) jeg er litt kortere på vei men legen vil jeg skal forholde meg til 26.september. Det riktige er nok 2.oktober, men spiller ingen rolle egentlig. Får høre mer på ordinær UL. Vet enda ikke helt når det blir, sikkert i mai en gang.

Har slitt litt med blødninger, men de siste 3 ukene har jeg ikke hatt noe mer - takk og lov! Skal på privat UL denne uken, det blir spennende ;)

Dette er for øvrig mitt 3 barn!

Skrevet

Oj det var mange rundt samme tid :) er 11+3 i dag jeg, synes det har gått så fort.. Har ikke hatt noen plager heldigvis, vært på 2 UL pga studie jeg skal være med på, og alt var tioo topp :)

noen fra trondeim her da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...