MiraculixGRAVID Skrevet 13. mars 2010 #1 Skrevet 13. mars 2010 Er det flere som sitter å venter på mensen?
Gjest Skrevet 13. mars 2010 #2 Skrevet 13. mars 2010 Hadde det likedann som deg, etter 8 dager kom "enderlig" TR, og det med ekstrem mengde :-( Savner de to dagene med TR jeg hadde før jeg ble gravid jeg.. Nå kan den vare i nesten 2 uker, og massevis... Haff.. Håper på at det snart er duket for en ny graviditet ;-)
MiraculixGRAVID Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2010 Uff, ja.. Det er bare frustrerende å tenke at det går ann å teste positivt sent. Huff, men tr stabiliserer seg vel etterhvert hos deg? Jeg har bare hatt 1MA uke 13 og 3 SA uke 5-7. Så ingen fullgåtte svangerskap :-( Venter liksom på at det endelig skal bli min tur nå, er så lei av å være en "sliter"..... Ser det klaffer for venner i "tide og utide" og det kan være såå vondt for de som sitter å prøver så hardt selv... :-/ Det blir vel vår tur snart.... Nå kommer det "rolige" mensmurringer her også, jaja, kanskje det er mensen som kommer nå da. Bedre det enn å vente i en evighet iallefall... Men sånn har det vært i to-tre dager, rolig mensmurring. Men ho lar vente på seg ja....
MiraculixGRAVID Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 13. mars 2010 Der kom det noen drypp med blod i do ja, FANTASTISK, da ringer jeg gyn på mandag, neste pp SKAL jeg ha pergotime. Orker ikke mer av dette her jeg ass.... Gir snart opp... Skuffa :-( :-(
Gjest Skrevet 13. mars 2010 #5 Skrevet 13. mars 2010 Har ingen barn, gikk gravid, men hadde senabort i ukeskiftet 21/22 har hatt to månder med normal menssyklus, så trodde kanskje det var en spire der nå, men i stedenfor blør jeg som en helt.. huff..
maaartheee Skrevet 13. mars 2010 #6 Skrevet 13. mars 2010 Jeg er 10 dager over IKM idag Ingen tegn til verken graviditet eller mensen!! Jeg skal til gyn 30 mars, så da skal jeg også be om Pergotime!! Lykke til alle sammen! Kos dere med prøvingen, og nyt sola !!
MiraculixGRAVID Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 13. mars 2010 Ja, da stikker jeg ut å nyter sola og helga :-) <3 <3 Kan ikke legge seg ned å grine (selv om jeg har lyst) SNART ER DET VÅR TUR!!!!!!!
maaartheee Skrevet 13. mars 2010 #8 Skrevet 13. mars 2010 Ja-a, snart er det vår tur!! Ha ei finfin helg Jeg skal i bursdag ikveld, men føler ikke for å drikke selvom jeg har tatt en negativ test.. Er nå 10 dager over IKM! :/ Hvor mange dager er dere over IKM?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå