ღ♡Gravid25ღ ღks 6 okt ♡ღ Skrevet 12. mars 2010 #1 Skrevet 12. mars 2010 Får jeg en jente skal hun hete Sara/shara men vet dere om ett fint navn som mellomnavn? Sønnen min heter Fabian Bertin (Bertin etter min morfar) derfor vil jeg at nest man skal ha 2 navn også. Har tenkt litt på Sara emilie, sara angelica , sara natalie , har dere noen forslag ??? Kanksje litt tielig og tenke på navn , men går no rundt og grubler på det hehe
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 13. mars 2010 #2 Skrevet 13. mars 2010 Du er ikke alene om å gruble på navn så tidlig. Det gjør jeg også alt. Hihih. Syntes Sara Emilie og Sara Angelica er fint begge 2.
carina86 Skrevet 13. mars 2010 #3 Skrevet 13. mars 2010 mye fine navn, å velge mellom!! datteren til ei veinne heter sara helen, synes det er fint jeg. ellers sara lill.. jeg har sansen for navnet lill. men det har ikke mannen min.... moren hans har lilly som mellom navn(nevner du det navnet til henne fiker hun til deg....så han synes det ikke det navnet er noe fint:( jeg liker lill......)
bassegutten Skrevet 13. mars 2010 #6 Skrevet 13. mars 2010 Sara Michelle syns jeg er fin Passer også meg Sara Mari med en lang ii da Også pent med Sara Natali også med en lang ii uten e i natalie (som du nevnte med e i innlegget)
ღ♡Gravid25ღ ღks 6 okt ♡ღ Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 13. mars 2010 Takk fro svar allesammen Er så mange fine navn så vanskelig og velge.;D
♡ Love ♡ Skrevet 13. mars 2010 #9 Skrevet 13. mars 2010 Mange fine forslag, jeg vet om to som heter Sara Marie og Sara Viola
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå