hopeandfaith Skrevet 12. mars 2010 #1 Skrevet 12. mars 2010 hei...jeg er som nevnt første gangs gravid etter flere års streving. Dette er jo helt og fullstendig fantastisk, samtidig som jeg er livredd. MEN jeg skal forsøke å holde motet oppe, ikke bekymre meg uten grunn osv. Derfor, litt som en angstdemper drister jeg meg til å stille noen spørsmål bare for å overleve til mandag som er målet. Skal da til fastlege å få målt hcg og snakke med henne. Jeg er jo bare så vidt kommet i gang, 4+4, men tre hjemme tester og en urinprøve hos lege viser samme postive resultat. Uansett, jeg sliter en del med at jeg må trekke pusten så innmarri, gjesper mye, ikke for at jeg er trøtt, men for å få inn nok luft.... er det noen andre som har kjent på eller kjenner seg igjen i dette? Jeg er trøtt, men klarer allikevel ikke å sove. Jeg våkner jo rundt fem seks hver eneste morgen, og dette er ikke normalt til å være meg. Er kjempe fjern til tider, men dette kan jo skyldes mental overbelastning (du verden så mange tanker på en og samme tid;) Videre har jeg jo stikkende smerter overalt i magen, på siden foran og bak. De varrierer fra ganske lynende, typiske eggstokk smerter, til mer udefinerte stikk her og der, med påfølgende murringer. Ja og så kommer de og går som det passer seg. Jeg finnes jo ikke kvalm av noe betydning... MEN "alle" snakker om pupper og ømhet....jeg kjenner nesten ingenting på det jeg. Om jeg tar meg litt sammen og kjenner etter så er de mer faste og litt mer ømme, men dette hadde jeg ikke tenkt over om ikke jeg hadde testet positivt...skal jeg da bekymre meg? off litt småpansik dette, men som sagt, det er så inderlig ønsket og det er førstet gang vi har lykkes på fire år å komme hit vi er nå...håper noen kan oppklare litt for meg sånn at mål en om å overleve til mandag går sånn nogenlunde greit:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå