Gå til innhold

3 positive tester

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2010 BABYƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja jeg kjøpte meg en dobbel pakke med cb forrige uke og begge var positive...

men i dag måtte jeg bare kjøpe en ny cb med ukeindikator, for det har liksom ikke gått opp for meg og den viste 3 uker.

er kjempe glad for at jeg er gravid og vi gleder oss masse og min samboer er helt i himmelen...

men jeg klarer ikke å glede meg ennå, det er fremdeles veldig tidlig og masse kan skje.....

ikke det at jeg tenker negativt heller men jeg vil ikke få forhåpningene opp....

men elsker deg allerede min lille spire og håper du bærer deg frem frisk og stor i mammas mage....

min sønn på tre og halvt sa så fint i dag om babyen skulle få de gamle tuttene hans nå, hehehe herlig...

hvordan tenker dere så tidlig i starten????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye! Jeg er 7+1 i dag og jeg tørr heller ikke slippe jubelen heeelt løs enda... første babyen på meg, så vet ikke helt hva jeg kan vente meg... Greit å ha noen å gi tuttene til ;-)

Skrevet

ja da har vi det på samme måte, stort sett så går jo det bra :) det gjør jo det men ting kan skje...

ja jeg har gleden av å ha barn fra før av og både jeg og min samboer vet at det har ikke vært noe problem å bli gravid.....

har blitt gravid begge gangene (denne gangen og sist gang) under første pp...

men dette er jo en side for bli gravide og ikke bare for de som sliter, måtte bare si det, siktet ikke til deg men en del reagerer på "oss heldige"

men det er ikke bare bare å bli lett gravid heller, trust me...

men lykke til vennen, krysser fingrene for deg :)

ja tuttene fikk nissen av oss i fjor men vi snakket om nissen skulle gi tuttene til andre babyer for han var jo blitt stor gutt, hehe så det har han hengt seg veldig opp i ...

ha en flott fredag videre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...