Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2010 BABYƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 12. mars 2010 #1 Skrevet 12. mars 2010 ja jeg kjøpte meg en dobbel pakke med cb forrige uke og begge var positive... men i dag måtte jeg bare kjøpe en ny cb med ukeindikator, for det har liksom ikke gått opp for meg og den viste 3 uker. er kjempe glad for at jeg er gravid og vi gleder oss masse og min samboer er helt i himmelen... men jeg klarer ikke å glede meg ennå, det er fremdeles veldig tidlig og masse kan skje..... ikke det at jeg tenker negativt heller men jeg vil ikke få forhåpningene opp.... men elsker deg allerede min lille spire og håper du bærer deg frem frisk og stor i mammas mage.... min sønn på tre og halvt sa så fint i dag om babyen skulle få de gamle tuttene hans nå, hehehe herlig... hvordan tenker dere så tidlig i starten????
Storebror07=Lillebror-juli11 Skrevet 12. mars 2010 #2 Skrevet 12. mars 2010 Åh! Så herlig en liten krabbat! Jeg sitter her med vondt i magen og brystene som har vart i en uke å håååper at jeg skal teste positivt denne gangen, men er redd for at jeg har klart å sette kroppen i sving uten at jeg er gravid! Har fått utslag på CBFM de to siste dagene, men kroppen min har aldri vist tegn til eggløsningfør, så det er rart hvis den sier så voldsomt ifra denne gangen... uansett...: I dag med middagsbordet spurte jeg min gullklump (blir 3år 5.april) hva jeg skulle gjøre nå som han var blitt så flink til å gjøre så mange ting selv?! kler på seg, går på do, spiser med kniv og gaffel o.l. Hvorpå han svarer: Du må jo bare få en ny baby mamma! Nabogutten ble storebror for 3 uker siden så det er nok litt derfor, men da smeltet mitt prøvende hjerte sååå! Nå skal jeg smøre meg med tålmodighet til billigtestene kommer så jeg ikke blakker meg, og så håper jeg min sønn også kan gi bort tuttene snart! Klem
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2010 BABYƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2010 ÅHJA DET HADDE VÆRT SÅ KJEKT FOR DEG. MEN HAR DU HATT VELDIG UREGELMESSIG EL DA???? ELLER ER DET BARE DET AT KROPPEN IKKE SIER I FRA??? JEG VET EGENTLIG IKKE SELV, NÅR JEG HAR EL, DET ENESTE ER AT JEG FÅR MED KREM AKTIG UTFLOD HVIS DU SKJØNNER, HØRES SIKKERT LITT EKKELT UT OG MEN DET ER SÅNN JEG TROR JEG VET AT JEG HAR EL.... MEN HAR FAKTISK ALDRI TATT ELLER KJØPT MEG EN EL TEST I HELE MITT LIV MEN HAR VÆRT VELDIG HELDIG BEGGE GANGENE.... HVORDAN VAR DET MED DIN FØRSTE DA????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå