stine-bergen Skrevet 12. mars 2010 #1 Skrevet 12. mars 2010 Har spurt helsesøster og, men føler hun egentlig ikke har peiling. Bare spør om vi følger det som står på pakken. Hun er 6,5 mnd og matrutinene er slik kl 0600 får hun ca 120 med mme. kl 0900 får hun en porsjon med grøt kl 1200 får hun 120 mme kl 1500 får hun frukt og 120 mme kl 1800 får hun en porsjon med grøt. prøver med litt mme og men drikker maks 50 ml. Hun er veldig stor og helsesøster og lege er redd hun har høyt stoffskifte fordi hun følger ikke kurve men går rett opp. På 6 mnd kontrollen var hun 10140 g. Noen som har noen erfaring med dette? Ble litt langt, men håper på svar.
Rampongi Skrevet 12. mars 2010 #2 Skrevet 12. mars 2010 Heisann. Piraten min er 6 mnd i dag og hun spiser omtrent det samme som din. Jeg får lurt i min litt vann innimellom og hun spiser nok kanskje 10/20 ml mer på hvert måltid. Hun var 7025 gram og 65,5 cm på 5 mndkontroll. Skal på 6mndkontroll på tirsdag. Jeg synes jenta di har helt ok matrutiner jeg, men jeg er førstegangsmor, så ikke sikkert jeg har peiling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå