Gå til innhold

Ønsker sårt nr. 2 :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Situasjonen vår er sånn:

Jeg blir 20 i år og han 23, vi har en nydeli sønn på 2 årr og gifter oss neste sommer (juli 2011). Vi har ikke kunne bodd sammen grunna han var i millitæret og dette året har jeg flytta for å gå siste året på skole.

Nå har je to år som lærling igjen, viss jeg får lærlingplass er planen at vi finner oss hus og gifter oss og får barn nr. 2 .

Men nå er saken slik at det ser dårlig ut med lærlingplass, han er fast bestemt på at jeg må være ferdi med lærlintiden ++ men jeg føler det blir for stor aldersforskjell på barna :(

er litt lei meg. har jo lagt den perfekte planen, å nå ser det ut til at det ikke blir noe av.

Trenger noen motiverende ord, jeg veit fornuften skriker at jeg skal vente, men følelsene sier noe annet,.. :( har allti ønska å unnfange på bryllupsnatten...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må si jeg føler med deg.

Men litt motivasjon....Kose masse med gullet du har, bli ferdig med lærling tiden og skole...All håp er jo ikke ute (nå vet jeg jo ikke hva du tar da så vanskelig å si). Med to barn så blir tiden mer hektisk og da kan det gå utover skolen og slikt...

Jeg vet nøyaktig hva du føler...

Men jeg anbefaler å vente...Hvis du klarer...

Er jo helt opp til dere...

Dessverre så er det sånn at vi kvinnfolka må respektere mannfolkas ønsker når det gjelder det å få barn, men de kan/skal drite i våre ønsker...(urettferdig spør du meg)....

Lykke til uansett hva skjer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...