Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Noen av dere damer med mer erfaringer enn meg som vet om det skjer ofte at en må avbryte på grunn av overstimulering. Jeg har mange små folikler og er redd for at alle skal vokse seg store slik at forsøket må stoppes. Er satt på en forsiktig dose puregon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Jeg har ikke så mye er faring, da dette er mitt første forsøk, men jeg var i samme situasjon som deg. Hadde masse små follikler, og startet på ganske lav dose puregon, 100 ie. Gikk opp til 150 ie etter første kontroll, også ned igjen etter andre kontroll, avsluttet på 75 ie.

Jeg opplevde det som at de hadde god kontroll på hvordan man lå an, fikk også tidlig kontroll for å være på den sikre siden.

Fikk ut 26 egg, 13 befruktet, og 5 som delte seg perfekt. Har nå fire i frysern og ruger på et:)

Vet ikke om jeg fikk trygget deg noe, men det er jo flinke folk som driver med dette!

Lykke lykke til:)

Skrevet

Takk for beroligende svar :-)

Jeg burde nok være flinkere til å lene meg tilbake og tenke at legene har god kontroll, men det vil bare være så kjedelig å måtte avbryte og starte på nytt når jeg er kommet så langt!

Lykke til med rugingen :-)

Skrevet

jeg har erfart dette på mitt förste forsök. Fikk ut 29 egg. Men da tok de langtidsdyrkning på eggene mine, sånn at jeg fikk kommet meg igjen, så dag 5 så var jeg mye bedre, og da satte de inn ett, og frös ned to andre som hadde overlevd så lenge. Da kalles de blastocyster. Så det skal mye til at de avbryter helt, for man blir som regel dårligest ETTER uttaket, og da har de jo allerede tatt ut eggene, og da kan man jo i värste fall fryse ned, om ikke du kommer deg til hektene igjen. da er det jo bare å pröve med fryseforsök senere. Så du har jo like mange egg og sjanser :)

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...