LiMette og lillegutt Skrevet 12. mars 2010 #1 Skrevet 12. mars 2010 Da kan jeg visst melde meg inn her etter å ha tatt intet mindre enn 4 positive graviditetstester i dag... Jeg er litt usikker på dette med termin. Tok en Clearblue m/ukesindikator, som viste 3+. Sluttet på p-pillen på i desember. Fikk mensen som vanlig i januar, men etter dette har jeg kun hatt noen småblødninger. Trodde dette var kroppen som brukte litt tid på å komme i "gjenge" igjen, men tror vel heller nå at det har vært festeblødning. (Tok negativ test i midten av februar) Må jeg bare slå meg til ro med at jeg ikke finner ut av terminen før jeg har vært hos legen?
Hoppsideisi :) Skrevet 14. mars 2010 #2 Skrevet 14. mars 2010 Hei! Gratulerer Om du har det ned skrevet når du hadde disse små blødningene og de var omtrent en syklus etter mens i januar, så kan du prøve å plotte inn datoen på terminkalkulatoren som ligger på hovedsiden her Lykke til !!
LiMette og lillegutt Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2010 Takk for det:) Jeg vet sånn ca. når jeg hadde blødningen, så gjorde som du sa og plotta den inn på kalkulatoren her. Blir spennende å se om den blir termin i oktober eller november...Har forøvrig litt brunlig utflod nå også. Leser jo her at det er ganske normalt, men fytti så usikker man blir...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå