Gå til innhold

Terminberegning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da kan jeg visst melde meg inn her etter å ha tatt intet mindre enn 4 positive graviditetstester i dag...:)

Jeg er litt usikker på dette med termin. Tok en Clearblue m/ukesindikator, som viste 3+. Sluttet på p-pillen på i desember. Fikk mensen som vanlig i januar, men etter dette har jeg kun hatt noen småblødninger. Trodde dette var kroppen som brukte litt tid på å komme i "gjenge" igjen, men tror vel heller nå at det har vært festeblødning. (Tok negativ test i midten av februar)

Må jeg bare slå meg til ro med at jeg ikke finner ut av terminen før jeg har vært hos legen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Gratulerer ;) Om du har det ned skrevet når du hadde disse små blødningene og de var omtrent en syklus etter mens i januar, så kan du prøve å plotte inn datoen på terminkalkulatoren som ligger på hovedsiden her ;)

Lykke til !!

Skrevet

Takk for det:) Jeg vet sånn ca. når jeg hadde blødningen, så gjorde som du sa og plotta den inn på kalkulatoren her. Blir spennende å se om den blir termin i oktober eller november...Har forøvrig litt brunlig utflod nå også. Leser jo her at det er ganske normalt, men fytti så usikker man blir...!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...