Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut

Søkemotoren da? Den skulle jo også iflg dere (Espen sist) sees på i forbindelse med omlegging. Men den er like unyttig som før. Jeg vil ha

- underskriftene ut av søkinga (søker jeg på mitt nick er det ikke for å finnne innlegg AV meg men OM meg)

- ingen tåpelig "relevans"-sortering som uansett gjør skitt og kanel like relevant, men en streit kronologisk sortering med de nyeste først.

Altså - det samme som jeg har mast om i et par år. Men NÅ må jo være tiden?

Fortsetter under...

Jeg kan ikke gjøre annet enn å si at søkefunksjonen har ikke blitt prioritert i denne omleggingen. jeg vet ikke når den eventuelt vil bli sett på heller. Ett lite tips er å bruke Google.

Skriv "søkeordet site:dinbaby.com" og så kommer det opp søk bare fra våre sider.

Gjest sug lut

Vel, med google, nicket mitt og site-angivelse kommer det opp ni treff. Vi vet vel begge at det ikke er særlig uttømmende. Her inne får jeg noe sånt som 16000 treff, men i hytt og pine. Så kan du være så snill å si til dem det gjelder at søkefunksjonen faktisk suger balle? Og vær så snill å ikke si noe med "sortering etter relevans" for det stemmer jo ikke, det vet vi begge.

Jeg får opp en hel haug med treff i google hvis jeg skriver inn følgende:

sug lut site:dinbaby.com

Var bare ment som ett lite tips, da du jo har rett i at søkemotoren vår ikke er optimal og jeg desverre ikke kan love noen bedring med det første.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...