Miss Snow Skrevet 12. mars 2010 #1 Skrevet 12. mars 2010 Jeg er gravid. Det lyser "Gravid" fra Clearbluen på badet. Jeg har vært inne og sett etter flere ganger. Etter å ha hoppa rundt på badegulvet og hyla litt kom tårene for fullt! Nå er jeg bare livredd ;p Jeg håper det er en normal følelse! Håper av hele mitt hjerte at dette går som det skal gå. Og samtidig er jeg lei meg på de som ikke får det til sine vegne. Det gjør at jeg nesten ikke tør å legge ut dette, fordi jeg veit hvor vondt det er å se at "alle andre" får det til. Så til alle dere; jeg ønsker dere all mulig lykke!
Carina har to små gull Skrevet 12. mars 2010 #2 Skrevet 12. mars 2010 Hehe.. Gratulerer så masse Kan tenke meg du er glad nå ja. Du får ha masse lykke til i svangerskapet og kos deg med den voksende magen
tregosten Skrevet 12. mars 2010 #3 Skrevet 12. mars 2010 Fytti katta du er heldig!!! :-D Klart du må skrive det her inne! Det er jo det som gir oss mot til å holde ut og fortsette. Jo flere som skriver det, jo bedre! :-) Kos deg med hopping og hyling i helga! Det skal jeg også den dagen det blir min tur. ;-)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 12. mars 2010 #4 Skrevet 12. mars 2010 Gratulerer så masse:-) Og jeg er veldig glad på dine vegne! Masse lykke til framover!
Miss Snow Skrevet 12. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 12. mars 2010 Tusen takk, jenter! Nå kom tårene igjen.. Jeg er og blir håpløs!
Gjest Skrevet 13. mars 2010 #7 Skrevet 13. mars 2010 ååååå :-D GRATULERER Miss Snow! Så herlig! Pust dypt og prøv å slappe av nå, sikkert lettere sagt enn gjort, men bør ikke stresse for mye vet du :-) Klarer ikke forklare! Har ventet på den god nyheten din siden jeg kom inn hit i starten av februar, fulgt med på alle trådene dine :-) Og her står det jeg ventet på ;-)
Miss Snow Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 13. mars 2010 Tusen, tusen takk! Jeg skal prøve å ta det med ro, ja! Er det noe som går galt, så er det ikke noe jeg kan gjøre noe med uansett. Det er jo mange uker til første legetime enda, men om jeg kommer meg til den - da klarer jeg nok å slippe skuldrene litt ned =) Jeg følger virkelig med på deg også. Kommer nok til å sjekke innom her like ofte videre =) Lykke, lykke til!
racine Skrevet 13. mars 2010 #9 Skrevet 13. mars 2010 åååå så gøy:D:D:D sa jo det jo;)kryssa fingrene for deg og det stemte.. kan tenke meg du er gla nå heldiggrisen:) stor klem fra meg
Miss Snow Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #10 Skrevet 13. mars 2010 Tusen takk, Racine! Jeg er både glad og redd og alt på en gang. Absurd følelse. Det blir nok mer virkelig etterhvert. Det er rart å tenke på at det skjer noe i kroppen som vil endre absolutt alt. Det skremmer meg faktisk litt, men ifølge venninner med barn var det ganske vanlig Hvordan går det med deg? Har kreket kommet på besøk enda?
Lillemy36 Skrevet 13. mars 2010 #11 Skrevet 13. mars 2010 Gratulerer så mye:-) du fikk ikke så mye bruk for fertillitetsmonitoren da:-)
Miss Snow Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #12 Skrevet 13. mars 2010 Haha, nei! Den kom i posten igår. Henta den i postkassa da jeg var på vei hjem med en graviditetstest Drøyer littegrann, så selger jeg den videre! Den bringer tydeligvis lykke!
..snøklokke.. Skrevet 13. mars 2010 #13 Skrevet 13. mars 2010 Gratulerer så masse!! Kjekt å se at "kjenninger" får det til:) Bringer håp til oss andre!!
Miss Snow Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #14 Skrevet 13. mars 2010 Tusen takk! Håper dere alle lykkes NÅ! =)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 13. mars 2010 #15 Skrevet 13. mars 2010 Gratulerer sååå mye!!! Kos deg og nyt graviditeten Klem fra
Miss Snow Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #16 Skrevet 13. mars 2010 Takk! Håper jeg klarer å slappe av litt etter litt
Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 13. mars 2010 #17 Skrevet 13. mars 2010 Gratulerer så mye til deg!!!!
Gjest Skrevet 13. mars 2010 #18 Skrevet 13. mars 2010 Hei Miss Snow Hoppende gratulerer til deg så mye Så gøy!!! Lykke til videre ønsker deg alt god med den lille spira En hoppende klem til deg c",)
Miss Snow Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #19 Skrevet 14. mars 2010 Hjertelig takk, begge to! Nå har det endelig begynt å synke inn! Det kiler i magen når jeg tenker på det. Klarer fortsatt ikke å tro på at det er rett, så håper tiden til første legetime går fort. At jeg får vite at alt er som det skal, så jeg kan glede meg enda mer og bli kvitt litt av redselen.
Lillemy36 Skrevet 15. mars 2010 #20 Skrevet 15. mars 2010 hi, hi, jeg fikk min fertillitetsmonitor i posten i dag, håper den har samme effekt på meg;-) venter el i de første dagene, men kan jo ikke teste med den før neste periode begynner...
Miss Snow Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #21 Skrevet 15. mars 2010 Ja, det håper jeg også at den har! =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå