Gå til innhold

hvor lenge varte smertene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 6+4 (i uke 7 ifølge bim), og jeg sliter med "menssmertene".

noen som vet når de begynner å avta? eller hva er deres erfaring?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også "menssmerter"nesten hele tiden..ble bekymret og har vært på tidlig ultralyd i dag (6 uker)Alt så fint ut og legen sa det var helt normalt og mange hadde det langt ut i svangerskapet...får satse på at det snart går over for oss begge!

Skrevet

heizann;O) jeg har også veldig smerter er nå 8+4 på vei og begynte å få dem når jeg var 5+4. så begynner å bli veldig sliten, liggi rett ut i snart en uke uten å ha klart å gå på jobb eller noenting. men det er veldig varierende, plutselig kan du våkne en dag uten smerter, men det som hjelper for meg er en tablett med paracet og ingefær;)

Skrevet

Kan jeg få spøre om noen av dere har ømme bryster? *for et spørsmål* men jeg hadde ømme bryster i begynnelsen, i noen dager 4-5 dager, men nå har de ømme brystene forsvunnet igjen! og jeg har veldig vondt i ryggen. mensmurringer.... :)

Skrevet

hei _lille_meg_ ! :)

er ikke noe dumt spørsmål det vel :)

er veldig normalt å ha ømme bryster..jeg har fryktelig ømme bryster!

de er knallharde og så ømme at jeg ikke orker å ta på dem og det er et mareritt om natten når jeg til stadig våkner av at jeg har snudd meg og ligger på enten den ene eller den andre puppen..:(

og smerter/symptom som kan minne om mensen er også veldig vanlig...jeg har menssmerter hele dagene og det skikkelig STIKKER inni magen,,litt skummelt når de blir så kraftige at jeg ynker meg og må ligge i fosterstilling ei lita stund før det gir seg...

vi får prøve å se på plagene våre som positive tegn på at det vokser og gror inni oss! :)

Skrevet

takk for svar! men du har ikke hatt det slik at de ømme brystene har forsvunnet av og til...? er det jeg er litt redd for. når jeg hadde det til å begynne med...

Skrevet

Heisann _lille_meg_

Jeg har også hatt ømme bryster. De var skikkelig vonne i sist uke, men nå har det minsket en god del på det. Nå er jeg kun veldig øm/sår på brystvorta/nippelen. Sinnsykt vondt, slik at det kjennes ut som om noen har kløpet meg skikkelig hardt rett og slett. hehe. Jeg føler at siden selve brystene ikke er så harde og ømme lenger, kan det være noe galt? osv.osv. men, det tviler jeg på.

Muligens en tanke som har slått deg inn?=)

*Sliter også med menssmerter, er ofte redd for at det plutselig skal komme. Så jeg ser frem til å få en bekreftet graviditet på UL på torsdag :)*

Skrevet

Takk for svar :-)

Man blir litt nervøs angående de smertene, men blør ikke så da ser jeg på det som normalt! Var på tidlig (utvendig) UL i går hos legen, han kunne ikke se noe annet enn livmoren å slikt, vet ikke når de kan se hjerteslag å slikt på Ul. Skal inn igjen på mandag for å sjekke at alt er normalt og bra med den lille spiren!

Tenkte å ta innvendig Ul, men vil være sikker på at jeg får se noe hjerteslag :-)

Lykke til jenter!

Skrevet

Hei på dere jenter:)

jeg er innom fra 2 trimester og sniker litt:P

jeg er 16+1 uker på vei og har fortsatt stikkninger, og "menssmerter", og her er alt helt i orden:) var på UL og da fikk jeg beskjed om at der er helt normalt og at det er fordi båndene (inni meg) streker seg:) klart man blir nervøs men deilig og puste ut når man vet hva som skjer:):)

god kveld til dere=)

Skrevet

Heisann Anik25 !

Godt å høre at alt er som det skal !

Man er jo litt "uviten" når man ikke har hatt 1.gangskontrollen å slikt enda. er vel helst da man får informasjonen.

Lykke til videre på ferden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...