Flutili Skrevet 12. mars 2010 #1 Skrevet 12. mars 2010 Jeg var til gynekolog undersøkelse her om dagen, jeg ville bare kjekke om alt var i orden siden vi har prøvd ei stund uten å bli gravide. Da hun så inni der, så synes hun livmora var sånn blodrød som den kunne være under tidlig graviditet, og da ho tok innvendig ul, så var det en liten sort prikk på livmora mi. HUn sa hun ville ikke si noe sikkert men det var mulig en tidlig graviditet der, hun hun ville ikke si det garantert siden det var så tidlig ennå, det var på dag 17 i syklusen, hadde EL rundt dag 9-12.....men hun sa ho ble forundra vis ikke det var noen positiv test denne mnd... Jeg hååååååper
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 12. mars 2010 #2 Skrevet 12. mars 2010 Å fyyyyyy så spennende:-) Håååååper du får positiv test:-) Masse masse lykke til med de spennende dagene!!!!!!!!!!
Flutili Skrevet 12. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2010 Jeg håper virkelig på positiv test denne gangen:) Det kommer til å bli noen laaaaaaaaange dager fram til ikm...
Carina har to små gull Skrevet 12. mars 2010 #4 Skrevet 12. mars 2010 Du får ha masse lykke til, det hørtes jo veldig lovende ut.
tregosten Skrevet 12. mars 2010 #5 Skrevet 12. mars 2010 Ja dette høres bra ut.. Når skal du teste da?
Flutili Skrevet 12. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 12. mars 2010 jeg har ikm den 20, så burde vel kanskje prøve å vente til den datoen, men hadde det vært opp til meg og hadde jeg hatt masse tester så hadde jeg testa hver dag fremmover hehe, er så nyskjerrig......
Flutili Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 16. mars 2010 Har hatt mens murringer i en uke nå, håper det virkelig er noe der inne....
Flutili Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 17. mars 2010 Denne ventetiden gjør meg sprø...hehe
♪ ♫ ♪ Lille Trompet ♪ ♫ ♪ Skrevet 18. mars 2010 #9 Skrevet 18. mars 2010 Kan du ikke teste da??? Jeg er skikkelig nysgjerrig! Holder på å tilte selv, for jeg er så spent, men jeg regner med jeg bare er "innbilt" gravid.. Synes liksom jeg har symptomer hele tiden:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå