Gå til innhold

far tilbake til kurdistan:O

mamma06*gullimagen

Anbefalte innlegg

jeg har nettopp fått den gledelige beskjeden om at jeg skal ha gull nr 2. :) faren til barnet er fra kurdistan, og han var først glad når jeg overrakk han nyheten.. men så i går, fikk han vennen sin til å ringe meg å be meg ta abort, hvis ikke skulle han reise tilbake til kurdistan. en annen ting er det at han faktisk mangler oppholdstillatelse... så nå går jeg og tenker- abort eller alenemor... råd noen??

Fortsetter under...

hmmm... vedlg kjdelig situasjon men kanskje ikke rette forumet?

her sliter vi med å bli gravid og beholde spirene våre fordi vi så intenst vil det....men håper du finner en løsing..jeg hadde valgt alenemor men det sier vel seg selv....

kanskje på abort forum eller skravle får du mer svar.lykke til!!

Hvis du skal ta abort, så er det kun ditt valg og det er kun du som må ta følgene av det i ettertid. Jeg hadde aldri latt noen bestemme over min kropp hverken når det gjelder abort eller annet.

Er forøvrig enig i at det er feil forum, hadde du slitt så mye og så lenge som mange her inne har gjort for å bli gravid hadde du nok fliret godt av et slikt forslag og gått videre uten å ofre det en tanke (noe som kanskje hadde vært en god ide uanvhengig om du er sliter eller ikke?).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...