Gå til innhold

Lurer på .... Til dere med flere en 3 barn.

3 gutter og venter prinsesse

Anbefalte innlegg

Hei. Lurer egentlig bare hvordan det går opp med økonomi og sånnt. Jobbere dere begge to? Er barna i barnehage? Hvor stort hus har dere, deler de rom? Har lyst på en til vi men det er jo det med plass både i hus og bil. Har heller egentlig ikke lyst og jobbe når barna er små. Må man være supermamma for og få det til og gå rundt? Takk for alle svar. Klem

Fortsetter under...

Hei du :)

Jeg og samboer har 2 barn hver fra tidligere forhold, og venter en gutt med termin 25 mars, så i huset her blir det 5 barn :) Vi har 1 etg på 98 kvm, hvor det er 3 soverom, de to største hvert sitt, og to minste deler.

Har full kjeller på 98 kvm, der vi nå har 3 soverom vi lager, så sum a sumarum så blir det 6 soverom i huset tilsammen, 1 til meg og sambo og et hver til alle barna :) Bilene er en 5 seter og en 7 seter. Her jobber vi begge 2, 100 prosent. Alle barna går på skole, 5, 4, 2 og 1 trinn. Lillegutt skal i barnehage :) Jeg 28 år og sambo er 29. Jeg har mitt hus, han har sitt hus, men det er lagt ut for salg :)

Hei du :)

Jeg og samboer har 2 barn hver fra tidligere forhold, og venter en gutt med termin 25 mars, så i huset her blir det 5 barn :) Vi har 1 etg på 98 kvm, hvor det er 3 soverom, de to største hvert sitt, og to minste deler.

Har full kjeller på 98 kvm, der vi nå har 3 soverom vi lager, så sum a sumarum så blir det 6 soverom i huset tilsammen, 1 til meg og sambo og et hver til alle barna :) Bilene er en 5 seter og en 7 seter. Her jobber vi begge 2, 100 prosent. Alle barna går på skole, 5, 4, 2 og 1 trinn. Lillegutt skal i barnehage :) Jeg 28 år og sambo er 29. Jeg har mitt hus, han har sitt hus, men det er lagt ut for salg :)

Hei.

Vi har foreløpig 3 barn, men venter nr. 4 i slutten av april ;) Jeg er hjemmeværende, var student og har litt igjen der, men nå skal jeg kun være hjemme å administrere familien. Mannen har en greit betalt lønn, men vi har alikevel en litt lav gjennomsnittlig familieinntekt, da jeg ikke tjener noe. Men vi har så vi klarer oss og sparer litt hver måned slik at vi har i bakhånd til uforutsette utgifter og ferier.

Vi har nettopp kjøpt nytt hus med 7 soverom og 2 stuer, vi har 4 soverom i hovedetasjen og 3 i kjelleren. Så de nærmeste årene bruker vi soverommene i hovedetasjen. Jentene kommer til å dele rom noen år. Huset har primærrom på 254kvm, så det er bra med plass. Når det gjelder biler har vi en Caravelle 7 seter og en Passat stv.

Man trenger absolutt ikke å være supermamma for å få det til å gå rundt ;) Vi har barna i barnehage (eldste er 4, og tvillinger på 1,5) og jeg bruker dagene på å holde hus og klesvask i orden, samt lager mat til de kommer hjem om dagen. Vi handler stort en gang i måneden og fyller på med melk og frukt/grønt en til to ganger i løpet av måneden. Sparer mye penger på det. Kjøper også på tilbud å bruker fryseren mye. Så vårt matbudsjett er fullt overkommerlig. Barnehagen er jo en stor utgift, men ungene stortrives og med søskenmoderasjon er det jo også greit. Barna stortrives i barnehagen og jeg syns det er deilig å kunne ta det med ro om morgenen og levere litt sent, og føler vi for det har vi "fridag" og bare koser oss ;)

Hei,jeg har ett barn fra før,og venter nr.3 sammen i begynnelsen av april,her er det 3 tette,vi har grei plass,med eget hus,med to etg.,skal lage om til ett soverom til,så vi har 4 sov,de to minste nå,sover på samme rom,så det blir 2 som deler rom videre,men går veldig greit.

Jeg har vært hjemmeværende,jobbet litt som vikar,vi har klart oss på en inntekt,blir knapt merker man av og til,,med ekstra bilutgifter og,nå har vi hatt to biler,men kutter ned til en,og må bytte til en 7 seter isteden.

Har de to minste i bhg, 70%,de trives godt der,så kommer til og fortsette.de har godt av det,og ikke minst meg selv når neste kommer,blir alt enklere,men blir travelt nok,men mye og glede seg over.

Lykke til !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...