Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 5+3 på vei med prøverør. Ble overstimulert etter behandlingen, og startet derfor svangerskapet med mage som så ut som jeg var 4-5mnd på veg!! Masse vann og veldig oppblåst. Overstimuleringen har gitt seg, men nå er jeg bare forferdelig forstoppet!! Virker som om alt har stoppet opp inni der. I tillegg til det har jeg en vanvittig matlyst, og den kombinasjonen er ikke den beste!!!

Det endte med at jeg i går fikk noe helt vanvittig vondt i magen. Hadde et lite område rett ovenfor navlen som var så øm at jeg ikke kunne stryke forsiktig over det uten at det ga store smerter. I tillegg kunne jeg verken sitte eller ligge pga smertene. Hadde ingen resultat på toalettet, og var mildt sagt fortvilet. Fant heldigvis en boks med svisker i skapet som jeg gnafset i meg, og utpå kvelden lettet trykket.

Noen som har tips for å unngå dette igjen? Magen er liksom helt ute av normal takt..:( Ønsker jo heller å forebygge enn å drive "brannslokking"...

Lurer også på hvordan det er med tidlig ul. skal ha i uke 7 pga at det er prøverør. Er de tidlige ul-ene alltid innvendige, eller kan de være utvendige også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok vaginal UL på 7 + 5. Tror ikke det er noe annet som funker så tidlig. Men jeg opplevede det som alt annet enn ubehagelig. Jeg synes det er mye verre å ta en vanlig celleprøve. Og gleden av å se den lille "klumpen" vår med et bankende hjerte var helt fantastisk :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...