Vimsa :) Skrevet 12. mars 2010 #1 Skrevet 12. mars 2010 Hei alle jenter Det er vel på tide å melde seg inn her-da jeg er gravid!!!!!! Har vært igjennom mitt første ICSI på Rikshospitalet pga at min mann er blitt steril etter kreftebehandling, og er så ufattelig glad for det gikk bra med en gang!!! De satte inn to egg, så jeg skal på en tidlig UL i april for å se om det er en eller to.... Håper alt går bra og at jeg har en bebis/bebiser i armene i november. Jeg har termin 18. november. Lykke til alle sammen!!!!!
Efua Menu♥ Gutetvillingar Skrevet 12. mars 2010 #2 Skrevet 12. mars 2010 Gratulerer så masse!!!!! Det blir spennande å sjå om begge klarer seg :-) Lykke til med graviditeten.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 12. mars 2010 #3 Skrevet 12. mars 2010 Gratulerer sååå mye!!! Her klaffet det også på første ICSI:)
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 12. mars 2010 #4 Skrevet 12. mars 2010 Hei Vimsa Gratulerer så mye Dette er jo mot alle odds Jeg har selv testet svak positiv i dag. Ganske i sjokk!! Blir morsomt å se om det er 1 eller 2 Du må oppdatere oss når du vet. Selv har jeg foreløpig termin 17.november.
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 12. mars 2010 #5 Skrevet 12. mars 2010 åå så flott!! gratulerer så masse!! håper alt går bra videre!!! her klaffet det etter 3 ivf forsøk..
Vimsa :) Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 14. mars 2010 Hei jenter Tusen takk!!!! Gratulerer til dere også!!!! Det går mot vår og livet er herlig Når har dere foreløpig termin?
Vimsa :) Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 15. mars 2010 Hei igjen Jeg skal skrive om alt iforbindelse med prøverørsbefruktningen og min graviditet på bloggen min, så du må gjerne ta en titt www.vimsagriperdagen.blogg.no
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 15. mars 2010 #9 Skrevet 15. mars 2010 Spennende Gleder meg til å følge deg videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå