Gå til innhold

herregud så redd jeg er for MA (sa for den del)

★tøysekroppen&prinsene★

Anbefalte innlegg

har jo gått med denne rosa-beige-brune utfloden i snart to uker må det vel bli etterhvert!!! og alle symptomer er borte også....hadde litt svimmling og hodepine igrå kveld er det eneste.og hjerte bank..

går det an å bli så skremt!!???!!!!!! stiger hcg selv om noe skummelt er på gang hvis kroppen ikke støter det ut selv?? har kommet maase mer mørk brun utflod i dag:( så den siste hcg prøven hjalp jo lite nå......

grubler og grubler.....

Fortsetter under...

Kjære T!

Kan du ikke få en UL litt tidlig?

Kontakt Hausken? Hva sier de? Kan ikke noen der ta en sjekk slik at du ser om det er noe der?

Jeg er stiv av skrekk selv...ingen blødning men er så redd så redd....

Vondt å ikke kunne glede seg disse ukene....men det er vel en grunn til at vi er inne på gravide slitere...

tenker på deg!

Hei tøysekroppen

vet hvordan du har det.... sliter fælt om dagen selv... de blødningsepisodene har nesten tatt livet av meg... jeg tør knapt å gå på do.. gruer meg fælt til hver gang ..hva som møter meg... jeg har det samme som deg.. masse brunt... legen min sa 50 % hadde det uten det var noe galt... det er jo ganske mange...

jeg hadde jo en MA i fjor sommer...da tok jeg hcg prøver ... og om en har en MA så vil den stige veldige lite... jeg lå på 15000 på første prøven min husker jeg..... og på en dag hadde den steget 500... så jeg tror du vil se det veldig godt om du har det.. for vedriene stiger veldig lite...

og dersom du har brun utdlod og er bekymret burde de jo ta deg inn så du kan få oppklaring i ting... huff... men tror ikke det er noe galt.. når hcg prøvene er sånn som de er...

hvorfor kan ikke vi som endelig ha klart å bli gravide få lov å nyte det... istedenfor alle disse bekymringene... oppgitt

Jeg blødde også i starten denne gangen, men HCG steg no sinnsykt.Gyn min sa at 30% har blødninger.

I 1.svangerskap i 2006 steg HCG'n saaaakte...men det holdt.

Så her er ingen fasit.

Få en UL for å sjekke hjertelyd.Utvendig UL er kanskje lettere å få? D kan jo fastlegen din ta.

Og ikke minst HCG.

Tenker på deg.Sånne berg-og-dalbaner man skal gjennom...

Klem////

takk fr innspill jenter!

vet at ingen av dere har det topp i disse dager....nurket det er jo flott tegn at du ikke har noe farget i trusen da!!!bank i bordet!!:) men skjønner alikevel at du er bekymret siden man ikke kjenner noe....

hadde det bare vært lyebrunt og rosa som det har vært hele tiden hadde det ikke vært så ille å være meg for da har jg jo sett at stigningen har vært høy hele vein...men når fargen nå plutselig er begynt å li mørk på farge OG ømme bryst er heeelt borte melder frykten seg....men håper du har rett pergojenta...

jeg har fått ordnet meg en tidlig ul på tirsdag kveld nede i byen...6+5 da og hun sa det ikke var sikkrt de så noe...vet ikke om de har dårlig utstyr eller hva..men har uansett time neste mandag hs min egen gyn om så.......

håper du pergo jenta får en slags hjelp for skjønner at du sliter veeeldig nå:( klemmepå...ikke så lett å hamle opp med alle følelsene som stikker av med en helt alene...håper du finer noen du stoler på som du kan få tømme deg til.....men du?det går fint...helt innerst inne så tror jeg du vet det men at du er redd for å overbevise deg selv i tilfelle det skulle skje noe drastisk og det får ett negativt utfall...

alle sier det til meg også men det klarer jeg ikke ta til meg hehehe;)men du har jo sett hjerte 2 ganger og fått e forklaring på blødningen din...sug det til deg og tro det...tro det.....det vil heslt gå bra kjære deg...

nurket...har du fått bestilt deg tidlig ul da?klinkikken iser at det virker veldig uskyldig det jeg opplever med tanke på at hcg stiger som det gjør men igjen....det øker jo på ETTER bp og da er jeg helt umulig å "snakke" til...

har du noe symptomer igjen????klemme

tusen takk rose:)

hva mener du med sinnsykt mye? min hcg har steget fra 3223 til 17004 på 5 døgn...to dager før siste bp forsvant ømme pupper..

ville hcg ha fått tid å synke noe særlig på disse to dagene evt hvis det gikk gale to dager før sist prøven??? det var 94%stigning....

en utvendig ul vil ikke vise noe nå somjeg bare re 6+1 idag...takk for svar rose:)

Annonse

Heisann jenter...

her er det mye sterke følelser i sving...

Tja hva kjenner jeg? (Hæ? Kjenner jeg etter???)

Puppene er litt opp og ned gjennom døgnet, men er fremdeles større enn de bruker å være og noe ømme. Særlig på kvelden og da er det godt å få av bhen...men jeg bruker cyclogest...så tenker kanskje det er den som gjør dette? I går synes jeg det ble tydeligere blodårer på puppene...men usikker...

Fremdeles noe trykk/tyngde bak "skambenet"...merkelig namn

Gråter lett...særlig av sånne barneting...

Litt uggen..men veldig matlyst innimellom...var svimmel...

Lyskestrekk om jeg reiser meg fort..

Litt trøtt, men ikke sånn som det var...

Tørst eller rar tørr følelse i munnen...

Gulhvit utfold

Vondt i hodet

Våkner tidlig, gjerne en gang om natten for å gå på do...

Men alt dette kan være nerver også....jeg blir spør...

Vet ikke når jeg skal ha UL...orker det nesten ikke....

Lykke til damer....synd vi ikke kunne sitte sammen på en kafe et sted og gråte og skravle...

Huff så slitsomt dette løpet er...jeg gleder meg til den dagen jeg er ferdig med barneønske....uansett...dette er slitsomt...man bruker all energi på å grue seg til noe som kanskje ikke skjer...hvor dumt er det?

Nei...nå må eg tenke positivt!!!!!!

Gjest Bjørnen Collargol*gravid

Som tidligere nevnt så vet jeg akkurat hva dere går igjennom.

Jeg begynte å blo på rd 10 sist gang. Jeg hadde noen dager bare rosa utflod, noen ganger friskt blod bare i truseinnlegget, et par ganger så mye blod at det rant i do også. Av og til var det brunt og et par ganger var det også koagulert. Slik holdt jeg på til jeg var 7+4, det var siste dagen med blod.

Selv om man vet at man ikke får gjort noe fra eller til og at det ikke trenger å bety noen verdens ting så går man konstant og tenker på det. Man blir sliten og veeeldig trist.

Desverre er det for tidlig å si noe sikkert om hva som skjer og man må desverre bare vente og pine seg gjennom denne tiden.

Det er sant at det kan være vanskelig å se noe på UL før man har kommet over i uke 7, men du er jo veldig nærme det da når du skal dit neste uke. Bare vær obs på at det kan være vanskelig å se. Det er derfor de ikke pleier å sette opp på tidlig UL før man har kommet ut i uke 7 for da er det mere sikkert å få se noe.

Husk at brunt blod betyr at blødningen har begynt å gi seg og at blodet har begynt å koaguler, kanskje er det et tegn på at dine blødninger er over.

KLÆM

uff nei nå håper jeg bare ikke magefølelsen min stemmer...

føler meg helt tom pluss sympt er borte..vært nå i en uke snart,og det brune er her enda.....?tja..hva ska man ellers konkludere med????

nå gruer jeg meg virkeig til ul og har forberedt meg på det værste....:(det føles så urettferdig......

det var sånn at jeg holdt på handle meg noen øl igår til lørdagskosen men kom på at "åja er visst gravid jeg...det er ihvertfall meningen" det var så fjernt for meg at jeg var/er gravid.....

hadde puppene vært ømme enda hadde jeg stolt på hcg prøven....det er ingenting...magen er paddeflat,tisser ikke ofte lengre det er absolutt ingenting somtilsier at det er noe levende inni min kropp lengre....

forstår bare ikke at dette kan gå bra nå.......

nurket jeg tenker at du har ikke noe farget utflod og da er det nok fint inni der men forstår godt at du er redd MA du også....du har jo faktisk opplevd det...og engang må jo være den første for meg...det er helt tragisk..har ballet meg inni negative tanker og kommer ikke ut igjen...

nå vil jeg bare vite noe svart på hvit!å enten bli ferdig eller (prøve)å gå videre....anerikke hvordn det skal gå men...orker ikke tanken på å gå gjennom alt dette her engang til...evigheter med medisiner uttak rugetid o ikke minst ventetiden fram til man kan prøve på nytt....æsj...dritt dag idag ja.....

jeg er ikke optimist...

man tenger ikke ha blødning for å ha ma

har du væske fra brystene? lest at det var vanlig etter abort...

åhhh jeg vet ikke om det blir flere forsøk hvis dette går galt....9 stykker burde være nok liksom...

lykken var vel for god til å være sann...

Annonse

nei vet at man ikke trenger det nurket...vilså gjerne du skal få det til nå bare!!!!og jeg HAR en god følelse for deg!

det var hvitt det som kom ut...men hcg hat steget etter det da og dette var når brystene enda var øm.....

du bør ihvertfall komme gjennom nøkkelhullet denne gang 9ganger er nok!!!

lykke skal være med deg videre...det tror jeg faktisk på....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...