Gå til innhold

Bæring

doble<3<3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann:) Ja jeg kjøpte meg ei sånn lommeslynge.. der kan nok bare 1 bæres om gangen;) hiihi.. tenkte jo at det var sååå praktisk i og med at vi har en fra før som blir 2 år når tvillingene kommer for da hadde jeg jo hendene ledige.. hehe.. men nå når det blir 2 så har jeg nok ALDRI hendene ledig.. Jeg tror nok at det kan bli tungt å bære 2 babyer i en sånn slynge, men når de er veldig små kan det jo gå bra.. Men pass på ryggen din;=) Jeg kommer nok til å bære de i lommeslynga.. særlig dersom de gråter mye for da blir de så rolige:) Førstemann ble iallefall veldig rolig av å bæres på magen..

Tusen takk! Du føder litt før meg, så kanskje du får litt erfaring allerede da som du kan dele.. men har hørt at det virker beroligende for barnet, så om jeg får en som skriker kan det være et godt alternativ.. men får jeg to som skriker må nok mannen også gå litt ;p blir spennende å se når de kommer ut..

Vi bærer en del i elastisk sjal, både en og en og begge samtidig. Enn så lenge går det veldig greit å ha egge i sjalet, men det blir nok tungt når gutta blir større (de er 12 dager nå). Det er ikke tungt i det hele tatt, og jeg syns det var helt uptoblematisk å bruke bare et par dager etter keisersnittet. Med ungene i sjalet fordeles vekten veldig godt.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...