Treningsmamma har født ♥ Skrevet 12. mars 2010 #1 Skrevet 12. mars 2010 Litt sjokkert her jeg sitter nå. Har ikke helt gått opp for meg ennå at jeg skal ha et barn til. Har ingen symptomer, men det stikker godt innimellom Håper jeg slipper kvalmen fra uke 6-12 som jeg hadde sist. Holder meg foreløpig under dette nicket til de nærmeste vet det først Tar nok en ny test om noen dager for å se om streken er sterkere Gleder meg til å følge de voksende magene deres fremover.
april09 & oktober10 Skrevet 12. mars 2010 #2 Skrevet 12. mars 2010 Hehe, gratulerer!!! Hvor langt er du på vei tror du??
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 12. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2010 Jeg er ikke mer enn 4 uker og 4 dager Men det er en begynnelse
april09 & oktober10 Skrevet 12. mars 2010 #4 Skrevet 12. mars 2010 Klart det er!!!!!!! Jeg var 6+6 den dagen jeg fant ut at det var lurt å ta en test. Rart når ordet Gravid sto på displayet.... Var lettere sjokkert hele den dagen, ja Lykke til!! Håper kvalmen din holder seg borte som du ønsker!! Jeg er i kjempebra form -og sånn var det ikke sist gang -så det gleder jeg meg over!!
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 12. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 12. mars 2010 Så godt å høre Ja får håpe formen holder seg Hvor mange barn har du fra før? Jeg har to Må være deilig å vite det så sent- da går likssom 1 trimester veldig fort unna Når i oktober har du termin? Min nr to er oktoberbarn
april09 & oktober10 Skrevet 12. mars 2010 #6 Skrevet 12. mars 2010 Jeg har en gutt som ble født i slutten av april i fjor Nå har jeg termin 17 oktober. Hvor gamle er barna dine da??
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 12. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 12. mars 2010 He, he ja ser jo det på nicket ditt Mine er snart 4 og 1 1/2 år Akkurat nå gleder jeg meg til mitt siste svangerskap- det skal nytes. Etter dette blir strengen til mannen kuttet. Jeg blir gravid super lett så tar ikke flere sjanser etter denne gangen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå